poniedziałek, 25 lutego 2013

No witam wszystkich :D ugh dzisiaj pierwszy dzień w szkole po feriach a już mam masę zadania i sprawdzianów na jutro :( ok nie mam zbyt wiele czasu więc dodam szybko notkę :D

Lista piosenek na trasę *_*





Zdjęcia z wczorajszego koncertu hah chłopcy strasznie się wygłupiali na nim :)

Zdjęcie: Zayn dobra stylówa ! :)
+ mina w stylu: taak, to ja jestem sexy.

/horanowa




Ziall :*


Zdjęcie: Witam i znikam bo idę do szkoły :cc
Tu taki Ziall, mówiłam jak bardzo ich shippuje ? <3 - lea.


hahah Liam uderzył Harry'ego w czułe miejce :)
Zdjęcie: Wczoraj nasz grzeczny Liaś walnął naszego Hazze prosto w orzeszki XD biedny Hazz zawsze ktoś go tam bije :/ ~S.

no a tu Hazza spiorunował go wzrokiem :D LOL











                                                   Fresh Prince Of Bel-Air hah kocham to:*


                                                                     

Dan i El wczoraj przed koncertem :)



Tour Bus chłopaków 0_o łoo jezu jaki luksus:D



WIECIE, ŻE NIALL POWIEDZIAŁ "POLAND I SEE YOU" NA KONCERCIE ! JARAAAM się :)




Wczoraj pisałam o akcji na tt z hasłem  no i jak myślicie byliśmy w TRENDACH !!! jestem z was dumna :D

Tam kiedyś zamieszkam :D





PATKA ♥





1 komentarz:

  1. Współczuję Harry'emu matko jaka mina o_O
    aż się czerwony zrobił
    Jak ja bym chciała być na tym koncercie albo na którymkolwiek z tej trasy :-\
    Świetny blog :-D
    ********************************************************
    Zapraszam na
    http://magicisreall.blogspot.com

    blog z imaginami prowadzony przez dziewczynę z fajnymi pomysłami
    w niektórych są użyte wątki 18+ :-P
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    http://opowiadanieonedirectionloveforever.blogspot.com
    Zapraszam na bloga z opowiadaniem :D
    Fajna historyjka :D :D
    Polecam i pozdrawiam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń