poniedziałek, 11 lutego 2013

Hej kochanee :)

To ja Pariss..  Z tego powodu że jtr chyba notki nie dodam.. to dziś postaram się dodać dłuuuuuuuugą :)

A tu zwiastun filmu ale ten oficjalny już xd jaaaaaaaaaaki zajeeeeeeeeeeebistyy *.* jakieś pare minut temu wyszedł :)




Ostatnio wspominałam żę możemy wygrać koncert Little Mix.. no i postarałyśmy się kochane :) mamy koncert.. luknijcie :D 
https://twitter.com/LittleMixOffic/status/300980990162116609
Uśmiecham sięę xd nie moge doczekać się ich trasy.. no może nie będę na ich koncercie i nie będą w Polsce ale i tak się jaram *.*



U chłopców nic się nie dzieje.. Mają dziś próby do trasy. nic nowego :)

Dziś pod studiem chłopców czekało około 100 fanów, a 1D zatrzymało się na chwilę i porobiło sobie z nimi zdjęcie ;)
Troche zamazane ale prawdziwi Directioners rozpoznają. :D


A tu więcej zdjęć z występu Dan :D


















Zayn był wczorajj w South Mimms Service Station w miejscowości Potters Bar :
Chodzą plotki że Zayn wynajął jakąś tam kwiaciarnie żeby na walentynki przystroili mu cały dom różami dla Perrie i wynajął kucharza żeby zrobił dla nich kolację Awwww....♥ ♥ Jak myślicie plotka??



A tu takie ciekawostki :)

Czy wiecie że :

Zayn dobił do 8 milionów obserwujących na TT ?
Za to Liam i Louis do 9 milninów
Harry do 10 , a Niall także prawie do 10 :)


Znalazłam taki słodki zdj :) jak ja ich kocham !! LARRY :D

Jak mnie irytuje Taylor !!! Co ona szuka natchnienia żeby pisać piosenki.. o każdym chłopaku pisze.. Jak ma się bawić chłopakami dlatego że nie ma natchnienia napisać jakieś piosenki to niech nie pisze tym lepiej dla moich uszu.. soryy że hejtuję ale nienawidzę jej!!! ughhh..


Taylor Swift otworzyła galę śpiewając swoją piosenkę We Are Never Ever Getting Back Together (pl. "Nigdy przenigdy do siebie nie wrócimy"). W czasie występu Taylor Swift powiedziała: "On dzwoni do mie i mówi: 'Wciąż cię kocham', a ja na to: 'Przepraszam, ale jestem zajęta występem na Grammy. I nigdy do siebie nie wrócimy'".


Niby Harry napisał tego tweeta a potem go usunął . Co o tym myślicie? nwm czy to prawda ale jakoś wierzyć mi się nie chce :P MI TO WYGLĄDA NA PRZERÓBKĘ ;D




Widzieliście Louisa w czapce??? ;O Ale ciachoo.. :D



A tu nasz BooBear gdy jeszcze sławny nie był :D ale i tak ciacho xd




Kochacie ich?? ja też.. co za gołąbeczki Keviny xd







hahahahahahah xd paczajcie.. leże i nie wstaje xd




A tu foch Nialla. suotki.. wywnioskowałam po jego minie że chyba nie zmierzają do Nando's :)





Dodam pare ciekawostek o Zaynie ,, nie wszystkie bo pewnie wszystkie już znacie xd

1.Lubi gdy dziewczyna ma pomalowane paznokcie na różowo.
2.Jest naprawdę blisko ze swoją młodszą siostrą i prosi ją o rady w sprawach dziewczyn.
3.Ma małe znamię koło wargi.
4.Imię Zayn po arabsku oznacza 'piękny'.
5.Gdy miał 6 lat wyrzucił telewizor przez okno. o.O
6.Pisał piosenki i wiersze, zanim jeszcze stał się sławny.
7.Gdy jest pijany zabawnie tańczy.
8.Umówił się kiedyś na 3 randki tego smego dnia.
9.Zayn jest dumny z tego, że jest muzułmaninem.!!!
10. Zayn nie lubi swoich ust.  (ja tam je lubięę :D )


                                                                                        Paris <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz