poniedziałek, 4 lutego 2013

No Hej to znowu  ja tak
Ok zdjęcia Zayna i Perrie wczoraj ale słodziacy :D

 


 lubie Perri ale ten kolor włosów mnie dobija :P
No i nasz Niall z pieskiem inżyniera dzwięku uhh jak ja zazdroszczę temu psu :)

Liam także wczoraj spotkał się z Danielle

Dobra to na tyle jutro będzie więcej informacji Nie zapomnijcie zagłosować w ankiecie obok:D

hah a teraz coś śmiesznego:D

1.
Harry: Nie byłem aż tak pijany !!
Lou: Stary wbiegłeś do Zoo, pobiegłeś na dział z lwami i krzyczałeś do jednego z samców "Aslanie Narnia cię potrzebuje 


2
Zayn: Nie byłem aż tak pijany !
Harry: Człowieku złapałeś za balonik i wyskoczyłeś z pierwszego piętra bo myślałeś że cię uniesie !



                                                                                                                         Patka♥

1 komentarz:

  1. Hahah nie mogę z tego :D
    Ten piesek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń