niedziela, 10 lutego 2013

 No hey kochane:* Dzisiaj notka będzie wcześniej dodana  ponieważ wieczorem jestem na urodzinach i nie będę miała możliwości dodania czegokolwiek:D

No więc ostatnio jest mało zdjęć i informacji o Louisie  dlatego znalazłam kilka fotek Louisa z fanami :*


Lou masz śliczne ząbki :D









 Harry i Liam z fanostwem:*





Harry śliczna grzyfffa <3






W Radiu zet chłopcy są na piątym miejscu więc głosujcie aby się to zmieniło:* http://www.radiozet.pl/Programy/Lista-Przebojow-Radia-ZET

Sesja zdjęciowa chłopaków dla Penshoppe :* Mmm ale ciacha ♥







Dlaczego u nas nie ma takiego czegoś ;/



Czyżby Hazza miał nowy tatuaż na brzuchu :o (Loczek nie przesadzasz zbytnio?)





Zayn wczoraj hah fajne pierścień ;)


Zdjęcie: Zayn wczoraj :D zacne pierścienie

/horanowa

tutaj macie dłuższą zapowiedź filmu o 1D :D
Boże ja nie wytrzymam  tak długo do premiery ja chcę go JUŻ!!!!


No i na koniec coś śmiesznego z seri nie byłem aż tak pijany :D haha nie mogę z tego

1. Niall: Nie byłem aż tak pijany!
Harry: Stary, sikając kręciłeś się w kółko krzycząc ''JESTEM SPRYSKIWACZEM!


2. Zayn: Nie byłem aż tak pijany. 
Harry: Stary, rzuciłeś w Perrie stacjonarnym krzycząc "Call Me Maybe!"

3. Louis : Nie byłem aż tak pijany .
Niall: Człowieku wrzuciłeś swoją mamę do basenu i krzyczałeś UWOLNIĆ ORKĘ!!


HHAAHHAHAHAH  :D


 ok na razie to wszystko miśki pozdrawiam PATKA♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz