niedziela, 24 lutego 2013

No witam was kochane :* A więc  dzisiaj kończą mi się ferie więc jutro już do szkoły :/ przed feriami byłam chora i mam teraz dużo zaległości do nadrobienia więc na stronce mogą być dni kiedy nie dam rady dodać notki ale będę  się starać żeby codziennie była dodana chociaż ,krótka notka :)


UWAGA na Twitterze trwa akcja  Dawać dziewczyny musimy wbić się do trendów :D


rodzina Zayna :D



Tutaj  widać wyraźniej nowy tatuaż Harry'ego według mnie jest on podobny do tatuażu Louisa :o



A tutaj stroje chłopaków na trasę TMH tour :*  strasznie mi się podobają a szczególnie ta bluza Nialla na ostatnim obrazku  bo dużo odsłania Mmm ♥



A więc chłopaki są bardzo pod ekscytowani po wczorajszym koncercie  po koncercie chłopcy udali się ze swoimi rodzinami i przyjaciółmi do swoich domów i tam świętowali rozpoczęcie trasy.




Dziś dodam filmiki z wczorajszych koncertów:D

 Summer Love :)
                    



Rock Me :*



I Would :)



WMBY


Loved You First




Mmm Niall :*



A tutaj Amy  była w filmiku puszczanym w tle na koncercie 0_o



No i na koniec może coś z serii nie byłem aż tak pijany co ? :)

Harry: Nie byłem aż tak pijany!
Louis: Stary wpisałeś w google "Harry Styles" i mówiłeś że ma zajebistrze lo
ki od Ciebie.




Harry :Nie byłem aż tak pijany! 

Niall: Stary, oglądałeś "RODZINKA.PL" i darłeś się z radości  mówiąc, że Hanka żyje!


Liam: Nie byłem aż tak pijany...
Niall: Zadzwoniłeś do królowej i pytałeś się czy wyskoczy z tobą na drinka.


Zayn : Nie byłem, aż tak pijany...
Niall: Stary dałeś mi swoją skarpetkę, mówiąc Zgredku jesteś wolny.



AHhahaa :**






Więcej informacji dodam później do tego posta więc zaglądajcie tu :*

                                                                                                    PATKA♥

1 komentarz:

  1. fajny blog ^^ a co do akcji to musimy wbić do trendów ! Dawno nas nie było s nich :) #PolandNeedsAOneDirectionConcert

    OdpowiedzUsuń