czwartek, 7 lutego 2013

heyy to znowu ja; )



Mam jeszcze troche info dla was :)


* Maz i Andy wymyślili nową ksywkę Liamowi ,,L Bomb ,, (nie pytajcie czemu bo sama nie wiem ;O )



hahahahahhaha xd a tu taki suotki Niall . Jak jeszcze nie był sławny . zazdroszcze tym co to nagrywali xd
Jaram sie nim jak Fretka Jeremiaszem ;O








Harry dzisiaj był na zakupach w Londynie :) ( jaka śliczna czapka *.* )  tak nawiasem mówiąc to nasz  loczek boi sie węży w sumie ja też : O

Taki tam Louis z Lux jacy oni suotcyy :***



Zayn spędził dziś dzień z Perrie i rodziną w ZOO .   nie moge znaleźć zdj ;(



hahaha.. autoportrety chłopaków jakie talentyy :O ( Zayna, Liama, Hazzy i Nialla )







Liam także byłdziś na zakupach ale w Waitrose :) a tu macie zdj z dziś ;P




Niall oglądał jak już wiecie mecz Polska : Irlandia ( dalej sie jaram tym że na tt napisał ,, Poland,, ) oglądał go na tym telewizorze :O  no nie źle nie źle :D a ta gitara.. mmm.... ;**






co tu dużo mówić *.*






Moja siostra jedzie za miesiąc do Londynu ;( uduszęęę !! jak ja mam wytrzymać z tym czymś pod jednym dachem jak ona słucha The Wanted ??? nie lubie ich ale mają nawet spoko piosenki. :) no alee :(

A na koniec takie tam zdjecie .. uśmiech kochanii : *** :) <33





                                                                                                                         -   Pariss


2 komentarze: