niedziela, 10 lutego 2013

Hejka Ziemniakii :) to ja Pariss.. co tam u was?? mam dla was info :)

Paczcie co za krowa!!!! zabije obiecuje!!!! ;(

To nie jest tylko uścisk. Niall płacze, ponieważ "fanka" powiedziała do niego, przed jego solo: "Jesteś brzydki i nie zasłużyłeś na to, żeby być w 1D." On to usłyszał i oddał mikrofon Louis'owi, żeby zaśpiewał za niego i zaczął płakać. Zayn przytulił go w trakcie piosenki i próbował go uspokoić. Słyszeliście o tym?? ugh..



Już za 13 dni rusza trasa Take Me Home ! *.*
Któraś z was wybiera się na jeden z koncertów??.. chciałabym jechać no ale :(

Ryczee!!!! ;(((((((


"Mixers! Zostały jeszcze tylko 3 dni, aby zaznaczyć się na #MixersMap, żeby Polska znalazła się w Top10 krajów! Wygraną jest specjalny event z udziałem Little Mix w zwycięskim kraju! Mamy szanse zaprosić dziewczyny do Polski!!! Pokażcie ilu Was jest! Zachęcajcie znajomych! Wygramy?! www.bit.ly/YGpEf2" ♥, więc jak przyłaczamy?? :)




Wiecie już że w filmie 1D3D występować będzie - Dan, El, Pezz i Ed ?? :D



Bezpośredni odnośnik do obrazka



Taki tam Niall bez koszulki.. też bym robiła takie miny jak Zayn.. ale ciachoo *.* aww..

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Niall odpisał dziś paru fankom na tt :)

Fanka spytała Nialla jak sobie radzi z nerwami przed występami. Odpowiedział że po prostu się śmieją, rozśmieszają i tym bawią. :)

Fanka spytała o wczorajsze bandaże Liama, Niall odpowiedział "Ja po prostu znalazłem bandaż i owinąłem go wokół jego głowy"

Fanka spytała Niall'a czy przeszkadza mu jego *orteza na kolanie, odpowiedział, że nie i już się do niej przyzwyczaił. *ta opaska na kolanie




Oglądałam dziś gwiazdunie i wiecie co??? one powinny pisać imaginy z taką wyobraźnią serio.. ja takiej nie mam xd
a co do imaginów to mam ju pare napisanych Patka też.. więc za niedługo będziemy dodawać :)

A na koniec coś śmiesznego jak zawsze :)

hahahah xd łacham..







Następna notka jtr nie zapomnijcie kochanii wejść  : *** kocham was poprostu <3


                                                                                                                                  Paris <33

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tym co ta dziewczyna powiedziała jak bym tam była to zabiła bym na miejscu
    !!! Sucz !!!

    OdpowiedzUsuń