czwartek, 14 lutego 2013

Hejka :)

 To ja Pariss :) Dodam dziś notke z infoo :)


Więc.. jak już słyszeliście Louis ma nowy tatuaż .. (znowu) :) nie przeszkadza mi to ale chyba troche przesadzająą.. :)

Tutaj macie takie wyraźniejsze zdjęcie tatuażu Louisa,



Widzieliście nową ikonke Nialla na TT??? *.* podoba sięę??




Chłopaki zostali nominowani do Kids Choice Awards w kategoriach Favorite Musical Group i Favorite Song za " WMYB " . Głosowanie będzie w marcu także oczy otwarte . :D

Gala odbędzie się 23 marca w Los Angeles, ale 1D nie będzie na niej ponieważ mają w tym samym czasie koncert w Birmingham. wierzę żę zdobędą nagrode :D


Nie wiem jak wam, ale mi to wygląda jakby Zayn zasnął  jedząc : O




Niall nam życzy nwesołych walentynek paczajcie xd
też cie kocham Niall!! <3



Niall ratuj!!!!!!!!! :D chce mieć takiego bohatera, który mnie będzie chronić *.*




Kto dziś spędza walentynki samotnie?? ja też nie.. spędzam je z plakatem Nialla i bigosem :D

wielka szkoda :(
CHŁOPCY NA TRASIE TMH NIE BĘDĄ ŚPIEWAĆ THEY DON'T KNOW ABOUT US :(
a to jedna z moich ulubionych :D

ale mam liste tych, które będą śpiewać na trasie TMH





taki tam moment.. będzie w filmie 1D już płaczęę!



Nie wiem jak wy ale ja będę mieć tego misia tak jak te lalki z tyłu.. :D musze to mieć *.*
Marzy mi się żeby Niall mi go dzisiaj podarował na walentynki xd



Walentynka Liama :D




a tu od Louisa :)




Zayna <3



Nialla :**



i Harrego :D



Udanych walentynek kochane!! :D




Do zobaczenia .. będe dopiero w sobote bo jadę sobię do kuzyna :D bye!! <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz