piątek, 15 lutego 2013

No hej wszystkim tu Patka♥
Dziś już piątek boże jak ten czas szybko leci został mi jeszcze tylko tydzień feri :(  dlaczego się pytam :/
Ok w ostatnim czasie u chłopaków dużo się dzieje i mam dla was dużo dużo informacji !!!!  cieszycie się ?
A więc :D

Uwaga Uwaga jutro na tt o 18: 00 jest akcja z Hasłem   jest to bardzo ważna akcja ponieważ chcemy dostać się do trendów więc nie zapomnijcie !!!!


Ostatnio podałam wam linka do strony na Vivie gdzie odbywało się głosowanie na "TOP 50 Walentynki "
No i jak myślicie co było na pierwszym miejscu ?? No oczywiście że WMYB :** haha przecież nie mogło być inaczej :)






Tak jak wam mówiłam dzisiaj rano Nick puścił w radiu  One Way Or Another i zadzwonił do Niall'a
tutaj macie linki :D Aaaaa jak ja kocham ta piosenkę 

premiera singla :)





No a tu macie wywiad Niall'a  hah jak ja uwielbiam jego śmiech :D
Kocham go po prostu :**




Nasi kochani chłopcy wspierają organizację Red Nose Day :D 
Patrzcie co wymyślili  nasi mężowie aby uzbierać więcej pieniędzy dla dzieci :D


  • Harry będzie piekł  Mmm:*
  • Louis przefarbuje włosy na rudo/czerwono  (OMG hahah chce to widzieć ) 
  • Niall będzie miał zakaz mówienia  (ojjojoj będzie ciężko ja bym nie wytrzymała :P )
A na licytację oddadzą także ubrania z pobytu w Ghanie i z gali Brit Awards:*






Spójrzcie   jak ja to zobaczyłam popłakałam się  :* jak wiedzę te małe dzieci które cierpią z braku jedzenia to mi się płakać chce jestem dumna z chłopaków że tam pojechali  i uszczęśliwili te maluchy :**
Coś pięknego ♥



A tutaj macie zdjęcia Nialla , Louisa ,Liama i  Zayna wczoraj :P


ejj co wy tacy smutni ???




Lou nie śpij O_o


 Hazza wczoraj był na imprezce :*  nic tylko balować 







hah ta mina :D

paczjcie co Liam dodał na tt :) 
ale słodziaki :**


A Nialler pochwalił się  na tt walentynką od fanki   
 ejj a mojej nie dostałeś ;(




Tak jak co roku odbędzie się Kids  choice awards 2013  i pojawiły się już nominacje nasi chłopcy są nominowaniu do dwóch z nich :


 - Ulubiona Piosenka http://www.nick.com/kids-choice-awards/2013/vote/favorite-song/  Uaga jest tam Taylor więc nie pozwólmy jej wygrać!!!!  ( jeżeli jest tu jakaś fanka Tay to przepraszam ale ja jakoś jej nie lubię :D)





LotPhoto
GŁOSUJCIE!!!!



W nowym Fun Clubie jest plakat chłopców , artykuł o Zayn'ie i Harry'm hahaha no i to  luknijcie do kogo oni porównują naszych mężów :)))






hahaha z tego to ja nie mogę naprawdę bracia bliźniacy :D

Ok na dzisiaj to już wszystko no i dziękuję wszystkim za miłe komentarze pod moim imaginem .Obiecuję że następny będzie dłuższy :** Kocham was ♥                       

                                                                                                                                    Patka♥



2 komentarze:

  1. Fajny blog :3. Na pewno będę czytać : > . Dzięki za promowanie akcji :) . / Dreamer.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Żal mi czasem tych gazet... Czasem piszą takie głupoty że masakra !!!

    OdpowiedzUsuń