środa, 13 lutego 2013

siemkaa xd

 To ja Pariss.. :D stęskniłam się za wamii!! nie było mnie na necie całe 2 dni :o

widzę, że Patka dodała info o chłopakach :D więc ja dodam coś od tak, stare zdjęcia i powspominamy ::)



Jejciu *.* kto pamięta te czasy?? no może ja nie byłam z nimi od początku ale do końca napewno xd



Płaczęę ;c



Kto zgadnie kto to??? suuuotki nasz Liamek z siostrzyczkami  :D



Wiedzieliście o tym???? :o





Jak on uroczo wygląda w śniegu.. xd



Paczajcie kogo tu mam : O jak on suotko wygląda z jedzeniem xd



hahahahha.. xd jak go wrobili xd biedaczek mój..



Pamiętacie te ich odpały za czasów X Factora??



A tu nowe lalki chłopaków :D chyba nie musze podpisywać :)

Najbardziej to chyba Louis do swojej lalki pasuje xd co  ja bym zrobiła z tymi lalkami jakbym je miała.. boje się wiedzieć xd


https://pbs.twimg.com/media/BDABWy3CUAAXJkb.jpg:large













Narazie tylko tyle :D

Jeszcze w tym tygodniu dodamy z Patką imaginy.. tak jak chcieliście.. nie przeraźcie się gdy będziecie mojego czytać xd  a tak na koniec.. z kim wam dodać ?? jakieś życzenia?? :D

                                                                                                                      Pariss <3

3 komentarze:

  1. Z Niall'em!!!!
    Pozdrawiam :-P
    Świetny blob :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok.. dodamy jeszcze w tym tygodniu :) dziękujemy : **

    OdpowiedzUsuń