wtorek, 19 lutego 2013

Siemanko wszystkim :) tak to znowu ja Patka hah pewnie macie mnie już dość :D
A więc dzisiaj z Paris byłyś,my na zakupach i widziałyśmy dużo dużo Kevinów więc posytanowiłyśmy to uwietrznić na zdj :) ( tak wiem mam porysowany mózg ale nic na to nie poradzę )



Boże jestem nienormalna ;/


Ostatnio Hazza oznajmił że w celu akcji charytatywnej będzie piekł i tak zrobił :)
Patrzcie jak mu dobrze poszło :* nawet ja tak nie umiem piec :(




A tu Harry z przepisem Na babeczki :D

Zdjęcie: Charytatywne babeczki, które musiał upiec Harry prezentują się baardzo smakowicie :)

/horanowa

Harry był wczoraj na imprezie organizacji charytatywnej War Child  
A także z tatą Baby Lux na koncercie zespołu Muse.  (kurde on to umie sobie dobrze zorganizować czas:D )




No i znowu z jakimś podejrzanym typem ;o



haha ten kolo mnie rozwala :))





Szykowne spodnie Haroldzie  hah





te paczadła :o





Jutro odbywa się gala BRIT AWARDS na której będzie rodzina Harry'ego i Louis'a .
Gala rozpoczyna się o godzinie 21:00 a wczoraj chłopaki mieli próby przygotowujące do gali :)
Nie mogę się doczekać :D  link do jutrzejszej Gali
http://www.filmon.com/#BBC-One


W Szwecji powstaje sklep 1D :) W Polsce też taki kiedyś będzie  haha w co ja wierzę :-}

Zdjęcie: Sklep '1D World' w Szwecji

a w Polsce kiedy będzie? :o /horanowa

Elenor zmieniła dziś ikonkę na Twitterze :*
WOW ale ma śliczne włosy

Zdjęcie: Eleanor ma nową ikonke na twitterze. :D
Wooow, jakie ona ma włosy *____* - lea.


Niallerek dzisiaj :)

Zdjęcie: Niall dziś z fanką :D - lea.


ahahaha pozdro dla mistrza drugiego planu :]]]]
Zdjęcie: Nialler ! *_____*
I mistrz drugiego planu ;D - lea.



No  kochane dwa dni do premiery  NIE WYTRZYMAM TYLE :)


Przypominam wam abyście głosowały na chłopaków w Radiu Zet ponieważ spadłyśmy aż o 15 miejsc więc GŁOSOWAĆ !!!!!!!! http://www.radiozet.pl/Programy/Lista-Przebojow-Radia-ZET


A tutaj Dan ostatnio :)










Patrzcie co znalazłam mam zgon !!!!!

tak tak to Niall w walentynki jak przyszedł po mnie na kolację  :***

http://25.media.tumblr.com/f5da082870872035d5737929eadb93e2/tumblr_migucotOGj1qklju2o1_250.gif

Zdjęcie: Chyba Umarłam *-*
Irish Girl.\

*-*
Zdjęcie: Napewno jestem juz w niebie *-*
Irish Girl

Mam dla was Niespodziankę Numer od Harrego 0_o

Zdjęcie: Haha . ! Redaktorzy THR mają numer do Harrego . : 3 Oczywiście jako mądrzy ludzie zasłonili prawie całość, bo co by się działo na świecie : D ~ Little girl

haha no ale resztę to już musicie same zgadnąć:) Sorrki

Zdjęcia do sesji są BOSKIE !!



:))

Kocham was:*

aż tak ci zimno ?




hahahaha:*







haha Harry jaka bania :)






Ok na dzisiaj to wszystko :)


hahahaah nie mogę z tego :) Też tak myślę:]




                                                                                                    Patka♥

1 komentarz:

  1. Keviny fajne, Hazza ma brzydkie te spodnie, Niall jak zawsze boski <3 a sesja jedna z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń