środa, 20 lutego 2013

Hejka :)

To ja Paris <3 Oglądacie galęę? coś mi się zdaje że będą bardziej pijani niż ostatnio :D
A tu oni w garniturkach :D mm.. ale słodziaki *.*


Niall chyba się zorientował że założył nie te buty co miał : O hahh.. xd





To też z dzisiaj.. patrzcie jaką Niall ma fajną koszulkęę!! :D



Harry wczoraj był na przyjęciu w restauracji Hix. : D a tu zdjęcia :)




Niall wybrał się wczoraj na mecz Derby vs Balton i oczywiście porobił sobie kilka zdjęć z fanami, które możecie zobaczyć poniżej:





a tu Niall wczoraj z Tatą na meczu :



Wiecie co mnie dobija?? że on spełnił swoje marzenia ale nie spełni mojego.. i jak to bardzo boli jak ci na kimś zależy żeby z nim tylko pogadać :( mam porysowaną psychike wiem : O


Przypominam że już jutro premiera  OWOA !! jaram sięę*.*



wiecie z czego nie mogęę ?? takie zamieszanie było i plotki wokół Harrego i Cary ale przecież oni tylko rozmawaili ,, a po 2 ona woli Ritę : O




Hejoo czytaliście już tweety Lou i El?
L: Wkrótce wiecej tatuaży!
E: ..to nie jest robienie herbaty!!!
L: Zamknij sie i zrób mi kanapki!
E: Ale ty nie możesz jeść chleba.... : O

hahahha xd kocham ich normalnie *.* ale nie ogarniam :D






Słyszeliście o tym jak 2 dni temu Justin Bieber śpiewając One Less Lonely Girl dziewczynie na scenie.. zdioł jej bransoletkę z 1D i wyrzucił.. lubie go ale to była lekka przeginka.. : (


Zayn zmienił ikonkę na TT widzieliście?? te oczy *.*




JAK CHCECIE JUTRO MOGĘ DODAĆ IMAGINA. MOŻLIWE ŻE BĘDZIE ON  OSTATNIM BO JAK WIDZE NIKOMU SIĘ MÓJ OSTATNIO NIE SPODOBAŁ :)

                                          Pozdrawiam : ** Pariss <3



1 komentarz:

  1. Info fajne a co do imagina to zobaczymy i czekam :)

    OdpowiedzUsuń