czwartek, 14 lutego 2013

Hey kochane

No cześć wam wszystkim .  Tu Patka ♥ Wiem że mówiłam że dzisiaj nic nie dodam bo mnie nie będzie ale dziś Walentynki więc postanowiłam wam umilić ten dzień dodając mojego pierwszego w życiu napisanego Imagina :D

Więc będzie on  Louisem bo tak jakoś wyszło :D  myślę że się wam spodoba:) ostrzegam!!  że nie potrafię pisać i bardzo zależy mi na waszej opinii  więc piszcie w komentarzach  SZCZERZE ! czy wam się spodobał i czy mam dalej pisać albo się nie nadaję :D



Z Louisem znałam się od 3 roku życia .Byliśmy najlepszymi przyjaciółmi aż do czasu gdy jego rodzina wyjechała do Londynu a ja sama zostałam w Doncaster .
Od tego czasu minęło 5 lat teraz mam 19 lat studiuję w Londynie .Od czasu kiedy Lou wyjechał nie miałam z nim kontaktu . Po dzisiejszym długim dniu na uczelni postanowiłam pójść do starbucksa uwielbiam to miejsce . Gdy zamawiałam swoją gorącą czekoladę wypadła mi z rąk portmonetka . Chcąc ją podnieść dotknęłam czyjejś ręki ,która także miała taki sam zamiar podniesienia mojej portmonetki . Spojrzałam na tą osobę i zamarłam nie mogłam uwierzyć w to co widzę przede mną stał w własnej osobie Louis Tomlinson !
T:Lou to naprawdę ty ???
L: yyy a my się znamy
T: Jak to nie pamiętasz mnie ?-spytałam go lekko zasmucona
L: Nie nie przypominam sobie -odparł -proszę twój portfel no i cześć .Skierował się w stronę wyjścia
T: Louis zaczekaj jak możesz mnie nie pamiętać przecież byliśmy najlepszymi przyjaciółmi .??
to ja [T.I] poznajesz ??
L: A tak kojarzę przepraszam że cię nie poznałem od razu co tam u ciebie słychać;) ?
Byłam zszokowana Louis mój najlepszy przyjaciel ,który w młodości świata poza mną nie widział
mówi że po prostu mnie nie kojarzy :o Bardzo mnie to zabolało
T: A u mnie nic ciekawego studiuję tutaj w Londynie od 2 lat ale słyszałam że ty za to jesteś sławnym piosenkarzem
L: no widzisz tak wyszło – odpowiedział szybko
T: Tak strasznie tęskniłam Lou -chciałam go przytulić
L: Yyy wiesz ja już muszę iść fajnie było cię spotkać Pa -powiedział po czym mnie odepchnął
od siebie i ruszył w stronę drzwi
T:Louis stój co się z tobą dzieje przecież byliśmy najlepszymi przyjaciółmi a ty traktujesz mnie jak powietrze!!!!
L: Sorry ale nie mam czasu pa !!
Nie mogłam tego tak zostawić podbiegłam do niego

** oczami Lou**
Nie mogłem w to uwierzyć przed moimi oczami stoi właśnie moja najlepsza przyjaciółka a w tym osoba ,którą od najmłodszych lat darzę mocnym uczuciem .Tak kocham ją ale gdy powiedziałem jej o tym mając 11 lat dostałem od niej kosza . A teraz nadal ją kocham chociaż między nami była długa rozłąka cały czas o niej myślałem . Dziś gdy ją spotkałem wiem że znów moje uczucie do niej wróci jeszcze mocniejsze a nie mam ochoty usłyszeć od niej że możemy być tylko przyjaciółmi nic więcej
**koniec oczami Lou***
T: Louis zaczekaj wyjaśnij mi twoje zachowanie przecież jesteś moim przyjacielem a ty tak po prostu mnie olewasz po tylu latach rozłąki . Wiesz jak ja za tobą tęskniłam !!- wykrzyczałam mu to prosto w twarz mając pełno łez w oczach
L: Chcesz wiedzieć to proszę bardzo KOCHAM CIĘ słyszysz KOCHAM -krzyknął Lou-
i nie mam zamiaru słuchać tego że przepraszasz ale nic do mnie nie czujesz Ja CIĘ KOCHAM i nie zmienię tego więc wolę odejść
Nie wierzyłam własnym uszom on mnie kocha . Pamiętam jak w wieku 11 lat mi to już wyznał ale wtedy ja byłam jeszcze dzieckiem i powiedziałam mu że nic do niego nie czuję . Ale gdy wyjechał zrozumiałam że popełniłam błąd odrzucając go ja naprawdę go Kocham ale wtedy było już za późno ale teraz mam okazję i jej nie zmarnuję :D
T: Lou
L: Nie nie chcę tego słuchać idę stąd
T: LOUIS-krzyknęłam -zaczekaj ja ciebie też KOCHAM SŁYSZYSZ?
L: Co???-przybliżył się do mnie
T kocham cię
L: ja Cię też skarbie -odparł po czym złączył nasze usta w namiętnym pocałunku



Tak wiem że marny ;/a co wy o nim myślicie piszcie w Komentarzach  :**

No i życzę wan udanych Walentynek Kochane :****
KOCHAM WAS ♥♥ 

                                                                                                             Patka♥

11 komentarzy:

  1. Mmm, fajne ^^ Szybko się dzieje, ale mi i tak się podoba ^^ Pisz dalej ^^
    @_Locaaaa_ ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww śliczny bardzo fajny :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej bardzo fajny . Pisz dalej bo nie mogę się doczekać !!!! ♥♥
    @LillySoloday

    OdpowiedzUsuń
  4. Początek fajny ale nie podoba mi si końcówka za szybko się to wszystko dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, jak na pierwszy nie jest zły. Nie przyzwyczaiłam się do takich krótkich, ale fajny, fajny. Podoba mi się bardzo ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm fajoski *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny imagin :* Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo dziękuje za te miłe komentarze :** tak jak pisałyście następnym razem postaram się dodać dłuższego imagina :****

    PATKA♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! serio podoba mi się, ale na koniec właśnie, to było za szybko. :D i czekam na kolejne ! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę krótki ale za to fajny:)czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń