sobota, 16 lutego 2013

Hajka :D

 To my Patka i Pariss :)  Co tam u was?? zostało nam jeszcze tydzień wakacji xd yeahh!! więc będziemy dużo dodawać na strone xd 

Przypominamy wam o dzisiejszej akcji która odbędzie się dziś o 18!!! z hasłem chcemy dostać się do trendów więc nie zapomnijcie!!!!


Niall potwierdził że 3 kwietnia zdejmuje aparat ortodontyczny :) ( nie wyobrażamy go sobie bez niego o.O )


Dzisiaj o 20:30  podczas programu Let's Dance zostanie puszczony zwiastun teledysku do ' One Way or Another ' http://www.filmon.com/#BBC-One a  21 lutego wyjdzie cały teledysk do One Way or Another.

A tu zdjęcia z teledysku :)










*.*  A tu takie zdj . poznajecie naszego Liama?? :O





Dan wczoraj :D jaka ona jest śliczna *.*




A teraz dodamy zdjęcia z pobytu chłopaków z Afryki , które ostatnio się ukazały :)

Niall z szczepionką na chorobę, która jest jedną z najniebezpieczniejszych i bardzo często występującą. Wzruszyłam się .











*.* też takie chcemy . widzieliście??





Tatuaże:

Harry 39 tatuaży
Zayn 29 tatuaży
Louis 11 tatuaży
Liam 4 tatuaże
Niall 0 tatuaży
( jak twierdzą redaktorzy BRAVO Niall ma jednego na tyłku , hahahaha xd zabawne :D )

Ana koniec coś  z serii nie byłem aż tak pijany :

Liam: Nie byłem, aż tak pijany.
Niall: Stary biegałeś po komisariacie, krzycząc że znalazłeś wioskę smerfów.  (hahahaha xd)

Zayn: Nie byłem, aż tak pijany...
Louis: Stary rzuciłeś mojego chomika, krzycząc Pikachu wybieram cię.


                                   Patka i Pariss <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz