środa, 13 lutego 2013

Witam:*

Hej kochane :D  Tu Patka <3
Kto z was ma także ferie? ughh jak ten czas szybko leci ;/ Ok przejdźmy do ważniejszych spraw a więc :P

Chłopcy mieli wczoraj próby  w Yorkshire  na tej sali i zostali tam na noc:**  widać że próby idą pełną parą !!!! 



a tutaj Harry z fanką w Yorkshire ^_^






emm piękny co ty robisz z tą kurtką ?? ;)






Patrzcie co dla was znalazłam ostatnio w TVN 24  mówiono o filmie 1D w 3D  !!!!! a jaraaaam się:**
zauważyłyście że od czsu naszej akcji  #PolandNeedsTMHTour  coraz więcej mówi się w polskiej telewizji o 1D :)



Jak wiecie wczoraj był dzień naleśników :*** mmm związku z tym chłopaki jedli naleśniki i Lou powiedział że jest bardzo zadowolony z takiego dnia:]]]






HAHAHHAHAH patrzcie co znalazłam na gwiazduniach ale bzdury ja nie mogę z tych dziewczyn  co to piszą :)




Harry Styles chce wrócić do Taylor Swift! Podobał mu się skandal na “Grammy”! (MEGA WIELKI KOSZMAR)

Harry stracił głowę?
Prestiżowe brytyjskie media piszą dzisiaj, że Harry Styles nie zmartwił się skandalem z Taylor Swift na gali “Grammy Awards”. Harry jest zachwycony zachowaniem dziewczyny.
Tłumaczenie…
Harry w końcu zobaczył, że Taylor stała się niegrzeczna! O taką dziewczynę chodziło mu. Chłopak skontaktował się z nią wczoraj i próbował umówić się na Walentynki. Gwiazdor One Direction liczy na dobrą zabawę



No i na sam koniec takie tam moje zdj z Harrym :) wiem jestem bardzo skromna haha:)



Zdjęcie: HAHAHAHA to ja! :D / karola

nie zapomnijcie komentować jest to dla nas bardzo ważne wasze komentarze dają nam dużo motywacji do dalszego pisania :)                  
                                                                                                         Patka


4 komentarze:

  1. Hahah ostatnie Zdjecie jest śmieszne :D mozesz mnie informować , o nowych notkach, @loveyouharrys (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie moge się doczekać tego filmu . ;D Ostatnie zdjęcie jest najlepsze ;D Kocham wasz blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnego masz bloga Patka.

    OdpowiedzUsuń