wtorek, 12 lutego 2013

Hey wszystkim :**

No hey kochane tu Patka :*** więc jestem u babci i mam ciężki dostęp to komputera ale postaram się codziennie dodawać notki;)

Dzisiaj na tt rozpoczęła się akcja z hasłem   zgadzam się z tym hasłem w 100% hah :* wierzę w was że damy radę dobić do trendów!!

Oooo TAK :D


Chłopki  mieli wczoraj próby w  Yorkshire :D






HAHA fajne dresy :)


OMG jak ja bardzo zazdroszczę tej dziewczynie też tak chcę :****



No i znów ta przepiękna bluza Horan pożycz mi ją <3





No Liam nareszcie twoje włosy zaczęły rosnąć  :*


Ostatnio znalazłam fajną stronę dla Polskich Directionerek :*
Jest to Letnia szkoła Polskich Directionerek jak dla mnie super pomysł zaczyna się ona 1 czerwca 2013 r
 ma ona na celu zbliżenie się fanek.:D  Lekcje będą odbywać się poprzez Twittera :* Bardzo wszystkich zachęcam ja już się zapisałam do grupy Horana :* myślę że też się zapiszecie  im nas więcej tym lepiej !!
Tutaj macie link ;]
http://polishdirectioners-school.blogspot.com/


Letnia Szkoła Polish Directioners im. Simon'a Cowell



Jak wiecie za niedługo  zaczyna się trasa chłopaków  :* (już nie mogę się jej doczekać )
więc postanowiłam przypomnieć gdzie chłopaki będą koncertować w najbliższym czasie :D

 LONDYN
23 luty - Londyn, O2 Arena 
23 luty - Londyn, O2 Arena 
24 luty - Londyn, O2 Arena 

24 luty - Londyn, O2 Arena 

SZKOCJA
26 luty - Glasgow,  SECC ( Scottish Exhibition and Conference Centre)  
27 luty - Glasgow,  SECC ( Scottish Exhibition and Conference Centre) 


Ok to są miejsca w których chłopcy wystąpią w Lutym :* 

haha te pozy ja chcę na ich koncert ;)



Larry :***


No i Niall znów skacze :o



Hahaha Liam co ty robisz ;o?????


Za niedługo dodam na stronkę imagina cieszycie się ? :) bo ja tak :**

Kto ma zamiar zapisać się do tej szkoły piszcie w komentarzach :*



3 komentarze: