niedziela, 17 lutego 2013

Siemanoo : *


To ja Pariss :) Mam dla was dobrą wiadomość!!! jaram sie *.*

One Way Or Another jest numerem jeden w 46 krajach!!! :D <--------- znajduje się też tam Polska!! :)



.Córki Prestona rozmawiały wczoraj z Liam'em przez rozmowę video na telefonie :O ( zazdroszczęę ;( )



Chłopcy z David Cameron podczas promocji singla "One Way Or Another "





Autoportrety chłopaków o których już wspominałam są wycienione na £620



Jak już wiecie Lou był dziś na pokazie mody :) mm... tylko przeraża mnie fakt,że siedział obok Demi Lovato :O




Jaka ona jest łaaadna.. : O Lou ma szczęście. :)



A z tego powodu że Ed ma dziś urodzinki dodam troche zdjęć z nim i 1D
Lubicie Ed'a?? ja go osobiście lubięę :D





No i patrzcie co mam.. Hayya piękna czapka xd



A tu Niall z Ed'em ale go przerobiłam wiem mam talent.. Taka tam ja z Niallem, pasujemy do siebie co nie?? :D




Właśnie się dowiedziałam,że dzisiaj o 20 (czasu pl) nasz Harold będzie w The Hits Radio :)

Zayn oddał dzieciom z Afryki a 500,000 funtów czyli starczy na 100,000 szczepionek, czyli uratował w sumie 100,000 dzieci. Dalej uważacie, że jechali tam po to by być bardziej sławni ?? :(


A tu Niall wysłał tweeta do Ed'a z życzeniami :)



Kto poznaje??? ale ciachoo :D



A na koniec coś śmiesznego.. patrzcie na ich miny.. najbardziej mnie rozwala Liam.. hahahahhaa xd paczajcie xd smacznego!! :D




Popatrzcie jak się Niall ucieszył. hahaha xd







coooo???????
Pojawiły się informacje (via Demi Lovato Poland) iż, Demi będzie na gali Brit Awards. Będą na niej również chłopcy z 1D.
Więc radze jej żeby trzymała się daleko od Niallerka bo ją zabijęę.. zniosłabym wszystko ale nie NEMI (albo DIALL jak tam wolicie)!! :)

Komentujcie to dla nas ważne..  bardzo nas to motywuje więc :)


Pozdrawiam.. :)  Paris <3





2 komentarze:

  1. Ok. Fajny blog tylko Niall+Demi=Diall i to wie każdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie Ed'a ale nie lubie jego ręki >_<
    blog jest super a co do Nialla to się z tobą zgadzam
    Myślę że do niego pasowałaby jakaś zwykła
    (niesławna) dziewczyna
    No więc...czekam na ciebie kochanie XD

    OdpowiedzUsuń