czwartek, 4 kwietnia 2013

No hej słonka :* Czujecie to jeszcze jutro do szkoły i weekend :D nareszcie bo coś czuję że mnie jakieś choróbsko bierze już chyba po raz 454306753457437 w tym roku ://

I jak która to już ma w domu ? Ja jadę jutro kupić aaa jaram się moja pierwsza książka którą będę czytać z uśmiechem na twarzy :D


Niall bez aparatu :D Hahha jak się cieszy !!



hahhaha kocham go :*******










Hatchi :D



Loki :D hah temu to dobrze :D





Zayn ma nowy Tatuaż :D



Hazza wczoraj w galerii sztuki jaki szykowny mężczyzna się z niego zrobił hah !! 



0_o ZGON















koncerty w Londynie, na O2 Arenie :D
















Haha jaki Hazza :*









No i coś dla Larry shipper :*
reakcja Lou na dotyk Hazyy :DD




Tak tak to moja bielizna na głowie Horana :* hahh
Zdjęcie: Tak, tak przyznaję to moją bieliznę Niall ma na głowie ;D haha ♥

Algueera x

ahahhahaha :DD




No to kochane wszystko na dziś :** Komentujcie :) 

                                                                           Wasza Patka ♥



5 komentarzy:

  1. Oni są niesamowici :-) a po książkę niestety jadę dopiero w niedzielę ale już nie mogę się doczekać :-) Dzięki za wspaniałą notkę :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah. Horan no nie da sie ukryc ze nie masz tego aparatu. :p A Hazza... Galeria sztuki ^.^ Kocham tego blogga ♥ @Real_HannahPL

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnee !: D , uwielbiam twój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już książkę od wtorku:) jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już książkę mam *O* To jest cudo, powinna być na lekture szkolną. Przynajmniej jedna którą bym przeczytał ;3
    Loki to jest taka rtyuioiuytfdfvgbnmertyuigf piesek *-*
    Jebłam przy ostatnim obrazku XD
    Czekam na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń