piątek, 5 kwietnia 2013

No cześć wszystkim :D ja tak na szybko tutaj wbiłam bo Pariss już dodała notkę więc nie zapomnijcie przeczytać i skomentować bo bardzo jej na tym zależy :D a ja kupiłam dzisiaj książkę i pomyślałam że dodam kilka zdjęć bo niektórzy jeszcze nie mają kupionej a zdjęcia są boskie :) hah

P.S Pariss ty też pooglądaj bo dopiero jutro jedziesz kupić książkę więc paczaj :**

ostrzegam zdjęcia robione kalkulatorem :D




                                      jgfdfghdflghdfghdkhg :* w tej chwili każda z was ma chyba orgazm :*








hahaaha a masz Lou :D 








Ejj co tu robi moja tapeta na fonie :D 



                         HAhahah nie moge z tego hah teletubiś serio Niall ? haha leże nie wstaje :DD
Sorrki że w bok no ale macie Larry'ego :**


                                                           


                                                            Larry :D






                                                      OMG !! ZGON :**

                                                             hah Li :D


                                                                     a co to za słodziak ??


                                                                 Zgon po raz 2 :D










jaki profesor :D




No to chyba na tyle w książce jest wiele wiele więcej zdjęć :)
 Kocham was PATKA ♥









2 komentarze:

  1. przejrzałam chyba wszystkie zdjęcia z tel książki w empiku i cholernie żałuję, że nie mam za co jej Kupic :( dziękuje za wstawkę ;* @sostupid95

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam tą książke *-*
    Moja ulubiona <3 Wszystkie zdjęcia z tej książki są boskie, co ja mówie ONI są boscy <3

    OdpowiedzUsuń