poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Witam kochane :**

No cześć wszystkim :) i jak poniedziałek ? Bo jak dla mnie o dziwo fajny pogoda piękna nareszcie od wieków świeci słońce hah :** Więc razem z Paris bierzemy się za naszą kondycję która teraz wynosi 0 bo na zawodach to chyba ataku serca dostaniemy jak będziemy biegać 20 min :) Dobra przechodzimy do notki 


Nasz kochany Liam zrobił dziś #askLiam  :D ughh i to beze mnie :/ a  na takie pytania odpowiedział :*

Fanka: Czy kiedykolwiek googlowałeś swoje imię?
Liam: haha od czasu do czasu

Fanka: Ulubione wspomnienie z chłopcami?
Liam: Przejście do występów na żywo w X Factor :)

Fanka: Masz teraz na sobie skarpety?
Liam: yeaaaah ( tak)

Fanka: Lubisz Pringles? ( chipsy)
Liam: tak, once you pop you cant stop (te chipsy mają taką reklamę, że nie możesz przestać jeść, brać następnego)

Fanka: Co wolisz, niedźwiedzie polarne czy koniki morskie ?
Liam: Niedźwiedzie polarne

Fanka: Twoje ulubione jedzenie?
Liam: Pizzaa

Fanka: Wiesz że mam 100% na teście do którego kazałeś mi powtarzać?
Liam: Genialniee

Fanka: Dlaczego robisz ask Liam gdy odrabiam pracę domową?
Liam: Przepraszaaam

Fanka: Czy wrócicie kiedykolwiek do Brighton
Liam: Mam nadzieję, że tak :)

Fanka: W przyszłym tygodniu mam swoją pierwszą lekcje jazdy, jak myślisz ilu ludzi potrącę?
Liam: mam nadzieję, że nikogo ha :)

Fanka: Jaka jest jedna rzecz bez której nie możesz żyć?
Liam: Loki :)

Fanka: Jeśli Batman szedłby naprzeciwko Ciebie, co byś zrobił?
Liam: Przytulił go :)

Fanka: W jaki sposób udało ci się ściągnąć w dół spodnie Harry'ego jak są tak obcisłe?
 Liam: Myślę, że to było po prostu szczęście :)
hahaahha dobreee :]

Fanka: Wyzywam cię, żebyś zmienił swoje imię i nazwisko na batman payno
Liam: Może pewnego dnia podejmę się tego wyzwania, haha :)

Fanka: Czy mogę dostać wirtualny uścisk?
Liam: uścisk :)

Fan: Jaka jest Twoja najlepsza rada? Mam przesłuchanie w tą sobotę w Birmingham do XF
Liam: Zachowaj spokój, rób swoje i uwierz w siebie :) powodzenia

via @one Direction Polska :)


Hatchi miał ostatnio kąpiel :D


Niall i Hazza wczoraj za kulisami z fanami :**






ejj Niall nie krzycz na dziecko !! hhah 






Eleanor z Fizzy :)



hah patrzcie co Fizzy dodała na instagrama  :D jaki Lou :*



Na twitterze odbyła się kłótnia 1D i The Wanted nie wiem do końca o co chodzi ale znalazłam stronę z przetłumaczeniem tej kłótni Grrrr jak ja nie lubię The Wanted ;///

Dziś rano zmarła  Minister w Wielkiej Brytanii Margaret Thatcher. Harry wstawił poniższy teweet :/


chłopcy wczoraj przed koncertem :D






jejjjj co za leń 0_o

no i kilka gifów na konieć :D 

Normalna dziewczyna widzi Harry'ego bez spodni :)


Ale FBI directioner widzą too !!! ahahah 


hah nam jeszcze nigdy taka fajna fakla nie wyszła :/



 



ahahaa jezu co tu robi moja kartkówka LOL sekta naprawdę ?? 


hhaaah 
jeden kierunek gif zdjęcie: Jeden kierunek poważne gif.gif gif



Mam tak samo jak przychodze do domu i nie ma ziemniaków na obiad :D


jeden kierunek gif zdjęcie: potato.gif

0_o  ale się wypina więcej Niall więcej Niall ♥♥
one direction gif photo:  niallhipswing.gif

Co sądzicie o kłótni 1D i The Wanted piszcie w komentarzach :D



                                                                                          PATKA ♥

3 komentarze:

  1. TW przesadziło. Lou miał racje, co to ich obchodzi o czym mówią na koncercie ? A po za tym skąd by wiedzieli ? Musze oglądać ich koncerty.
    Directioner jak zawsze w obranie swojego idola i z tym się zgadzam, ale to co zrobili ci z TW to świństwo. Tak naprawde to nie za bardzo lubie Eleanor, ale taki pocisk jaki napisała to mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała popytać Liama, ale miałam takie szczęście jak ty ;/
    Ciekawe czy Hatchi lubi kąpiele ? XD
    To zdjęcie Niall gdy krzyczy XD
    Eleanor ładniej w grzywce według mnie :)
    Że niby ja należe do sekty ?! Hahhahaha pewnie i wyznajemy 5 bogów pięknośći XD
    Gify jak zawsze super :D
    Co to tej kłótni, to Tom przesadził. Directionerki bronią swojego fandomu, idola i to widać dość ostro na tt. Ale Lou i Liam pojechali bo cąłej budzie XD Eleanor też :P Mam nadzieje że już takich kłótni nie będzie.
    Ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Naprawdę mi się podoba, a szczególnie gify.
    A co do kłótni na tt to The Wanted zachowali się jak świnie. Po prostu to było chamskie.
    I wgl jak oni mogli tak napisać o directionerkach. Ja należę do directioners i jestem z tego dumna i nigdy ich nie opuszczę, a poza tym jestem też ich followersem na tt i nigdy nie przestanę ich obserwować.
    Dodatkowo trochę przesadzili, żeby tak skłócić ze sobą 2 fandomy to ja nwm. Wiadomo przecież, że po takim czymś fanom jednego i drugiego fandomu nie będą się dobrze układały stosunki.
    Z drugiej strony nie dziwię się 1D i Elli, że tak ostro ich skrytykowali, sama bym pewnie jeszcze gorzej ich zmieszała z błotem. Jak można tak się zachowywać - The Wanted?

    OdpowiedzUsuń