niedziela, 7 kwietnia 2013

Hejj Kochane moje : **

Jak wam mija niedziela??? :) tak długo w kościele byłoo :o ughh... jutro szkoła.. sprawdzian z fizyki a ja na tt sobie siedzęę :o ...
Zapraszam na tego bloga :)) kocham go!! <3 i polecam <3
no to przejdźmy do notki :)

Liam ściągnął wczoraj Harry'emu na koncercie spodnie :D a ja myślałam że Liam jest rozsądny a tu popatrz :) hahahah xd



mina diabła :)




chłopcy wczoraj robili sobie zdjęcia z kuzynkami Zayna.. one mają życie :o

Ten fullcap :D


<3










Podobała wam się grzywka El?? mi bardzo <3 ale była doczepiona :( więc... piszcie opinie w komentarzach :)
z instagrama Lou <3



z instagrama El :) Lou ma chyba focha :o



z grzywką czy też bez i tak ładnaa jest *.*



Jutro chłopcy mają koncert w Newcastle, a to zdjęcia z wczorajszego :)

















hahaha xd



Mama się mnie dziś pytała kto jest moim ulubieńcem jak jej powiedziałam że Niall to była w szoku bo myślała że Harry :o dziwne że zapamiętała jego imięę.. to już jest postęp :)

Zgon zgon zgon :**


GIFY *.* moja ulubiona część <3

Jakie skupienie :o



chłopcy bez zębów :o i tak ich kocham nawet gdyby byli łysi i nie mieli by oków :o



Liamm ?? coraz bardziej stajesz się niegrzeczny :)



Uwaga!! oni biegną do Polski !! takkk!! <3



mmm... *.*


A teraz mini konkurs <3

1. Jak myślicie kto dodał dziś notkęę :)
Kto zgadnie jako pierwszy otrzyma dedyka lub co tam chce :)

No i na koniec Harry żegna  :) Paa Hazza :***



                                                        P. <3

6 komentarzy:

  1. Paris ? Zgaduje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D no a więc zgadłaś że to Paris :D hah nie dziwie ci się bo tylko Paris może wymyslać takie dziwne konkursy hah nie no żart :* tak jak pisałyśmy nagrodą jest zareklamowanie czegoś na naszym blogu .To co sobie życzysz kochana ?


      Patka ♥

      Usuń
    2. Mojego bloga ;* http://dreams-forever-young.blogspot.com/

      Usuń
    3. hah tak myślałam że tego bloga jest super chciałam go już dzisiaj zareklamować ale jeszcze nie napisałaś i myślałam że może będziesz chiała coś innego no ale jutro na pewno będzie na blogu :*

      Usuń
  2. omg no kocham ten blog ! ♥
    wszystko tu jest swietne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście El moim zdanie bez grzywki wygląda lepiej :D Hahhaha normalnie leje do tej pory z tego ze Li ściągnął Harry'emu spodnie :D

    OdpowiedzUsuń