czwartek, 11 kwietnia 2013

Witam wszystkich :D Noo więc dzisiaj znów na szybko bo w planie nie miałam dodawać notki ale Paris dała info że nie może więc ja na szybko coś dodam :D

Harry był wczoraj z zespołem 5SOS na imprezie :D













Wczorajszy mecz chłopców :)















Hahha Niall kopie powietrze :)



Czyżby GOL ?








Haha jaki Horan :*


















Mam tak samo po meczu :D


Mmm te skupienie :D





Hazza dzisiaj :D







Czyżby myszy dopadły te bluze ? :D



Jeeeeeeee *_*
















Koncert :D

Niall budowniczy zawsze da rade :)

















widzicie różnicę ? :D



A tym :]  Niall rozwalił system hahaha :**


Mój szpagat wygląda tak samo :P



No to wszystko na dziś :D

                                                                                  Pozdrawiam PATKA ♥

1 komentarz: