piątek, 19 kwietnia 2013

No witam was kochane w ten piękny piątkowy wieczór ♥ Mamy weekend :* Jejj w wtorek już egzaminy a ja się w ogóle nie uczę a mam zamiar iść do liceum LoL :D

No to na początek sesja  Zerrie ♥
Jakie zajebiste :)








Harry był wczoraj w Holmes Chapel w piekarni, w której kiedyś pracował, nagrywał tam sceny do filmu :D
















Zayn  był wczoraj w szkole podstawowej w Birmingham, nagrywał tam materiał do filmu


Doniya ma dzisiaj urodziny.


Plakat promujący film :**



instagrama Hazzy 












Figury chłopców :D Jezusie myślałam że figura Niall'a jest prawdziwa potem dopiero przeczytałam że to figura :*

















Dużo dziewczyn dziś pisze że w wywiadzie z chłopcami reporter powiedział że chłopcy maja najwięcej fanek w Hiszpani a Harry na to że myślał że w Polsce :*

hhaha jaram się tym *_* fajnie by było gdyby to była prawda :))

                                                                                                             POZDRAWIAM PATKA :*


1 komentarz:

  1. Nowe zdjęcie Zerrie *-* cud, miód, malina i orzeszki :D
    Już nie moge się doczekać tego filmu, tyle sióstr koło mnie ^^

    OdpowiedzUsuń