wtorek, 16 kwietnia 2013

MISIEE *.*

Siemaa ! : ** to ja Pariss <3 właśnie wróciłam niedawno bo iż gdyż byłam z Patką na łące pełnej krów i razem pasłyśmy świnie :o mam fazęę :o Jutro jedziemy do Oświęcimia.. czy wrócimy to ja nie wiem.. nie można ufać człowiekom..

A no więc przejdźmy do mojej nuuuuuuuuudnej notki :)

*Hazza dziś odpisał paru fanką na tt a mi nie :o ale ja wierzę , że on do mnie kiedyś zadzwoni *.*

* Dziś koncert w Nottingham, na którym jestem... duchowo :)


No to jak widzimy się w kinie?? :)




*Nasz kochany mąż był wczoraj sobie w warsztacie samochodowym Yiannimize World w Londynie ..



Jak już pewnie wiecie wczoraj mineły 3 lata odkąd Niall był na przesłuchaniu do xf :)



*Kolega Hazzy dodał zdjęcie z balu :o jaakk ?? :o i że mnie tam nie ma?? :o ucieli mnie ale moje włosy widać :)


Z instagrama Hazziątka *.*

z opisem : Bardzo zadowolony z nowego jajka niespodzianki. Wzornik." :)



foch Lou bo PONIEDZIAŁĘK :O



*Lou i Harry napisali na tt o zamachu, który jak wiecie miał miejsce w Bostonie..... chyba.. :o\





A Niall napisał nie na temat ale też :)



tam kiedyś będzie pisać Polska :D ołł jeahh!!


GIFYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

na początek nasz Larry Stylison <3 ostatnio Patka uwielbia poruszać takie tematy z mamąą o.O



Kocham ich <3



jestęę Niall tego nie ogarniesz :)



hahhahahahah xd





Lou : co to za wariat ??? o.O  hahhah.. mina Lou bezcenna...



Harry jedzący ostatnio banana na koncercie.. :D po Niallu bym się mogła tego spodziewać ale po Hazzie?? :o



No to mykam miśki *.*                       PARIS <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz