sobota, 6 kwietnia 2013

No hej wszystkim tu Patka ♥ No i już sobota wybieracie się gdzieś na wieczór jakiś wypad z znajomymi imprezka ? Bo ja niestety muszę siedzieć w domu a taka fajna impreza jest dzisiaj  ;/ Ughhh ...


Nowe zdjęcie El :D jej jaka śliczna :*





Dan i Liam z Lokim :D






Na wczorajszym koncercie była  Greg, kuzyni Zayn'a, El, Perrie, Danielle, Gemma oraz mama Louis'a :)





























Awww ♥




haha Niall jaki koks :D






Hahahahaha mina Lou bezcenna:D








wtf ? co to za fryzura ?? Haha



KRÓTKIE INFORMACJE :]



  • Piosenka 'Little Things' pojawiła się w serialu 'The Only Way Is Essex' podczas sceny zaręczyn
  • Josh  napisał że całą czwartkową noc grał z Niallem na elektrycznej perkusji w domu Niall'a.
  •  Rodzina Zayna  byla wczoraj w sklepie One Direction. Waliyha i Safaa kupiły tam OnePiece z napisem "One Direction" i tekturowego Zayna naturalnych rozmiarów 

 Liam Niall  i Louis dziś z fanką



zacna fryzura Horanie :)
Zdjęcie: Niall i Phoebe wczoraj za kulisami :)

hahaha zacna fryzura Horanie <3
/horanowa

Mrrr jaka fryzurka :**



hahah słyszeliście że  przed wczorajszym koncertem Niall w przebraniu za pracownika O2 Arena zrobił kawał jednej z fanek, udając, że nie lubi One Direction. Dziewczyna udzieliła krótkiego wywiadu i została zaproszona za kulisy, gdzie poznała także Harry'ego i Liama, oraz rozmawiała z nimi. Prawdopodobnie powtórzono to także z jeszcze jedną fanką, a wszystko było nagrywane do filmu "This Is Us".

Takk mnie też to kiedyś spotka :D

tatuaż Liama :D



nasze kochane figury :D
 






 Patrzcie mam dla was Horana na golasa !!! haaha

Bezpośredni odnośnik do obrazka
gcvjdgfjgd kocham ♥♥




Na dzisiaj to wszystko która z was ma już książkę 1D ?? i jak wrażenia podoba się bo jak dla mnie to zajebistaa !!! haha i wiele świetnych zdjęć :** 



                                                                                      Udanego weekendu życzy PATKA ♥





4 komentarze:

  1. Super info :-) a książkę nabędę dopiero jutro, ale moja siostra już nie może się doczekać :-) pozdrowienia :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ta Loki jest słodka ;*
    Wszyscy coś na tym koncercie super miny robili XD Co jedna to lepsza
    Te figury woskowe <3 Boskie
    Ten gif na końcu, piękny <3
    Ja już mam książke, zajebista, po prostu rtyuioiuytrdcvbnmkiuyt
    Mocno ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha fajne XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń