poniedziałek, 1 kwietnia 2013

No hej kochane tu PATKA ♥ I jak tam lany poniedziałek która z was była już mokra bo ja to co 5 min latałam się przebrać no ale myślę że już żaden nie przyjdzie :D

Obok  znajduje się ankieta czy chciałybyście konkursy na blogu możecie oddawać głosy :D
jak już z komentarzy wynika chcecie :D więc od czasu do czasu coś będziemy wymyślać :D

Wczorajszy koncert chłopców w Liverpool'u :*

2 fanki na dzisiejszym koncercie są przebrane za marchewki  :) hah LOL :D




Hahha superman :)







odssgdsgdgdlgotpff :**












Mmmm :*



Harry lepiej to odłóż bo Liam się wścieknie :)







jeee jakie uszy :** czuję święta :)










Niall'owi spadł dzisiaj iPhone 5 i rozbił mu się ekran. Ojj ty niezdaro moja :*



Louis i El na wakacjach :D










El wczoraj :)



Niall z mamą Olly'iego :D





Z instagtama Hazzy :)



Prawdopodobnie Greg i Denise spodziewają się dziecka. Czyli Niallerek zostanie wujkiem jupii :))




Hahh wczoraj był Niall bez ząbków no to dzisiaj Lou :d i jak wam się podoba w takim wydaniu ?








No i na koniec pytanko co myślicie o Modest ? jak dla mnie to przez nich chłopaki się od siebie oddalają i zespół nie jest już taki sam jak na początku .Niczego im nie wolno a modest cały czas  usuwa nasze wspomnienia związane z czasami  X factora chłopców :) Ale ja do końca będę kochała tych naszych głupoli :***

                                                                                                 PATKA ♥





2 komentarze:

  1. Lou bez zębów o.O Dziwny...
    Liam ze spongebobem *-*
    To że Harry rozwalił Iphone to sie nie dziwie, ja pewnie też bym rozwaliła

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam Cię do The Versalite Blogger :3 --------->http://dreams-forever-young.blogspot.com/2013/04/the-versalite-blogger.html

    OdpowiedzUsuń