niedziela, 14 kwietnia 2013

Umm no to wróciłam byłam z Paris na rolkach  no i tam jeszcze co chwile ktoś dochodził i odchodził heh :)
6 godzin latałyśmy po wsi :D trzaskałyśmy  53753767645745 zdjęć chcecie nas zobaczyć ?

Na początku El wczoraj :D

 


hahah poznajecie ? ::)



Wczoraj na koncercie chłopców był Shayne Ward  zwycięzca 2 edycji X Factor'a :D



Jejjjj słyszałyście Hazza wczoraj zadzwonił do fanki ja bym chyba zwariowała :D






Harry wczoraj :D

















Niall dzisiaj !!





Harry wczoraj z kuzynami Lux :)  będzie z niego wspaniały ojciec :**








No i kilka zdjęć z fanostwem :D



















 



Za 4 dni figury chłopaków będą gotowe :D


heh dobre :D
Zdjęcie: Hahahhahahhaha.
Ide se na obiad , a potem napiszę Wam tego imagina.
OMG. Becze , bo ta piosenka to cudo. Historia. <3

/ fraise xxx

no tak to ja i Niall w dniu naszego ślubu :D Lol nie jestem normalna :)

Zdjęcie: Chcę wygrać w totka kupić dom obok Nialla, zapukać do jego drzwi i przywitać go szarlotką a on zakocha się we mnie od pierwszego wejrzenia.

__

Via: Twitter.
O tak... + zdjęcie z ślubu , także Via: Twitter. (dwa różne tweety.)

/ fraise xxx




no i buziak dla was :**



haha


Jaki Hary 0_o




No to wszystko na dzisiaj :D Dobra to chcecie nasze zdjęcia widzieć ?

                                                                                        Patka ♥


1 komentarz:

  1. Malutki Lou *-* Już wtedy był piękny.
    Jeśli by Harry do mnei zadzwonił, to od razu na pogotowie przy okazji by mnie odratowali XD
    Tego gifa z wszystkimi chyba ustawie jako ikonke na tt XD

    OdpowiedzUsuń