środa, 3 kwietnia 2013

Hejka kochane :**

Z tej strony Paris <3 jak tam w szkole?? ja już mam serdecznie dość... ugh.. chcę już do innej szkoły noo :( Nienawidze pokemonów z naszej klasy .. wykańcza mnie to ughh.. ratunku!

Konkurs, który wam obiecałam będzie jeszcze w tym tygodniu więc odwiedzajcie nas :)

No to przejdźmy do notki !! *.*

Niall dzisiaj udał się do dentysty by ściągnąć  aparat o.O będę za nim tęsknić ;(
A tu zdjęcie przed wejściem :)



Liam i Danielle wczoraj opuszczając klub Whiskey Mist :) Jacy oni są słodcy.. kocham ich :**









El była wczoraj na koncercie chłopaków :)



A tu El dzisiaj :) Jaka ona ładna *.*



Zayn ma nowy tatuaż :) nie lubie jak przesadzają z nimi ale  trzeba przyznać że ten jest boski *.*
A wam się podoba??



Zęby Nialla kiedyś a teraz :)



A tu zdjęcia figur chłopców.. będą boskie *.*









A tu Dan i El przedwczoraj :)  też będę miała z nimi zdjęcia ale jako dziewczyna Horana *.*



Niall spędzał wczoraj wieczorem czas z raperem XO man :o



Niall bez aparatu *.* będę za nim tęsknić a wy? musi on być taki idealny ? :(



hahahah xd jaki Niall :) teraz chyba widzi jaki jest idealny *.*



Jakie ciacho :* jak go kiedyś spotkam to będę miała zgon :o



Takie będą mieć miny gdy przyjadą do Polski i zobaczą nasze Directionerki :) hahh.. marzenia *.*



Kto ma już zakupioną biografie chłopaków ??? Ja jadę chyba jutro :) będą w empiku do 17 kwietnia więc trzeba się pośpieszyć :D

kocham was <3 komentujcie :)


  Pariss <3

1 komentarz:

  1. Szkoda że Niall ściągnął aparat, taki był piękny. Ale teraz jest po raz 4567890987654 idealny *-*
    Figury- kupisz mi jedną ? Może od razu pięć ?
    Ostatni gif- idealnie pasuje do tego jak napisałaś.
    Ja dziś odbieram biografie, szkoda że jest tylko do 17 kwietnia.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń