wtorek, 9 kwietnia 2013

Hej :**

Z tej strony Parii <3 Jak tam wam miją dni w szkole?? ja oczywiście same przypały :)

Na początku chciałam zareklamować blog zwyciężczyni mojego nienormalnego konkursu :)
POLECAM!!!!! SAME GO Z PATKĄ CZYTAMY I JEST ŚWIETNY !!
-------------->http://dreams-forever-young.blogspot.com/  <3

Zdjęcia z wczorajszego koncertu <3







Perrie była na koncercie :)



Wczoraj Hazza relaksujący się  z chłopcami z zespołu 5 Seconds of Summer:) nie znam ich :o a wy znacie?? :o


GIFY <3

Zayn mnie przeraża :o



chłopcy gdy będą zwiedzać naszą Polskęę <3



ADHD Louisa :o  hahahha xd



No ina tym kończę moją bardzo krótką i nudną notkę bo mam jutro 2 sprawdzianyy :( następnym razem będzie dłuuuga :) obiecujęę <3  Paris <3


2 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała być na takim koncercie .____.
    Gify jak zawsze super, najlepszy Lou *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ouuuu!chcę tam... CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA NN WPIS :*

    OdpowiedzUsuń