piątek, 12 kwietnia 2013

Tutaj Pariss <3 przepraszam was, że wczoraj nic nie dodałam , ale  siedziałam wczoraj nad pustą notką i nie wiedziałam co mam napisać.. załamałam się normalnie :o no ale.. przejdźmy do notki :)

A tu Niall, Louis  i  Harry w Glasgow :**











Mam dla was zdjęcie z instagrama Hazzy <3



Harry dziś za kulisami z Michael'em z zespołu 5SOS :D


Louis, Niall, Liam i Zayn byli na meczu  w Newcastle ;) mmm.. *.*







Zerrie <3 kto kochaa?? ja ich uwielbiamm :**



Jak te oczka hipnotyzują *.*



Ziall :)



Z meczu ;;*** kocham ich normalnie :) słodko! kupiłabym bilet na ich mecz <3

ZGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PO RAZ 39484987394365 *.* jak ja go kocham <33


Mój ulubiony moment z piosence Little Things a wasz ?? :)




Pariss <3

1 komentarz:

  1. Ja też kocham Zerrie <3
    Gify jak zawsze genialne :D Te oczęta Zayn są podobne do moich :P
    Co do LT to też jest mój ulubiony moment :)
    Mocno ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń