piątek, 26 kwietnia 2013

witam :**

Witam was po tak dłuuugiej przerwie stęskniłam się za tym blogiem i wami :** Dziś piątek!! <3 Jesteście w szkole czy w domu ?? :) ja to drugie. leniuchuję ! :)

POLECAM!!!!!!
oto blog pewniej dziewczyny :) nie znam ale tak zajebiście pisze :o że ojoojo :* musicie przeczytać.. ja się uzależniłam :o -------> http://loveme-likeyou-do.blogspot.com/ *.*

no to przejdźmy do notkiii *.*

Niall  przed wczoraj  z Gregiem, Eoghanem i Laurą w klubie Whiskey Mist :)









hahahah xd








odwal się od mojego męża !!! :\





Mam dobrą wiadomość *.*

Następna książka o chłopcach po Polsku ! Już od 16 maja do kupienia za 29,90 ! :


Perrie dziś :)
Wiecie co stwierdziłam?? że przy Perrie , El i Dan wyglądam jak zgniły zielony ziemniak :o



Niall wczoraj spotkał się z zespołem Eagles i Damien'em O'Donohoe




Wczoraj Harry jadł kolacjęę z Rodem Stewartem  z jego żoną i córką w restauracji Dan Tana's :o przeraziłam się :o








wiecie co mnie dobija?? jeden Harry a tyle zdjęć.. jak wczodzi do auta jak wychodzi cokolwiek i tak są takie same i jest ich miliony..



Ostatnio Zerrie :** kocham ich <3 słodziaczki :)



Zayn wczoraj w Paryżu :)



*Liam follownął Little Mix oraz Avril Lavigne - to ona jeszcze żyje?? pamiętam jak ją słuchałam w dzieciństwie :o

hahhahahahah xd Harry nie no nie mogęę ! :o



Nawet Lux ma chłopaka a ja forever alone ;|

http://25.media.tumblr.com/c9305ef048bc68811834b84eb061a115/tumblr_mlu8c3Swrw1s0bqe4o2_250.gif
PLOTKA Z OSTATNIEJ CHWILI NIE WIEM CZY TO PRAWDA WIĘC NIE NAKRĘCAJCIE SIĘ :) NA TT PISZĄ ŻE HARRY MA JAKĄŚ DZIEWCZYNE O.o JAK COŚ WIECIE TO PISZCIE W KOMENTARZACH!! <3 !!!!!

;(

GIFYY *.*

słodziak :)



A o to jak nawijam o One Direction .,, reakcja mojej mamy :) bezcenne.

http://25.media.tumblr.com/8c05e7e5afa00a9cdda8566219b8eb33/tumblr_mjibmqrm3C1s7lk54o1_500.gif


Zayn wyjdziesz za mnie i nie masz nic do gadania *.*



To będę ja w przyszłości też będę szlochać jak ona :)





Pariss <3

1 komentarz: