niedziela, 21 kwietnia 2013

No cześć tu Patka ♥ Mmmm niedziela + piękna pogoda a ja muszę się uczyć do egzaminów :/ Dlaczego ja

Z powodu iż mamy w tym tygodniu egzamin gimnazjalny do czwartku nie dodamy nic na bloga ponieważ musimy się przygotowywać i nie za bardo znajdziemy czas :D Ale w czwartek na pewno na blogu pojawi się  nowa notka  :** 

 Niall dodał kilka zdjęć na instagrama :D










Z instagrama Hazzy



Niall i Harry z fanami  :D



























Josh i Sandy wczoraj :*




Ostatnio na koncercie był nasz kochany wujek Simon :*






Oststnio po koncercie Hazza był z znajomymi na kręglach :)




Zacne tło Haroldzie :*

















Harry był na kolacji z chłopcami z 5SOS 







1D skończyli trasę po UK dzisiejszym koncertem do południa, mają teraz ponad tydzień wolnego i być może pojawią się w LA w USA na Radio Disney Music Awards, 27 kwietnia. 


Przeczytajcie ważne :**


http://besty.pl/2304651

haha jaki Lou :)


i ogarnij ich tutaj :D





Ołł Yeah :*





Hahah znam podobnego fotografa :D




Życzę wam udanej niedzieli :**
 PATKA ♥  





2 komentarze:

  1. ale czerwone bransoletki nosza anorektyczki, a fioletowy bulimiczki, wiec to kiepskie kolory... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka jak wam poszły egzaminy???
    Mam do was jedno pytanie, bo w jakiejś tam poprzedniej notce napisałyście, tak: "Drugą ważną rzeczą była dzisiejsza premiera One Way Or Another która odbyła się o 1 w nocy :)
    hahah czuwałam do 12 :15" I tu chciałabym się zapytać gdzie szukać teledysku, bo ja go dopiero znalazłam po trzech dniach, (bo ktoś mi przesłał linka na twitterze, ale sama bym nie znalazła tego teledysku)?

    OdpowiedzUsuń