sobota, 13 kwietnia 2013

Hejka kochani : *

To znowu ja Pariss <3 Patka dziś nie mogła nic dodać :) Jak tam sobota?? ja dzisiaj sobie na rolkach pędziłam :D dodam krótką notkęę bo za chwilę x factor <3

No to przejdźmy do notki :)

Harry wczoraj poszedł na siłownię trochę przypakować :D



Zdjęcia z wczorajszego koncertu <3


























Jaka powinna być prawdziwa Directioner ?? piszcie w komentarzach :) 


Gify :)

Na poprawienie humorku Zayn nasz kochanyy.. tymi oczami to on rozwala *.*



mmm.. taniec Lou hahahhaha xd



Kocham goo :) powspominajmy czasy x factora *.*



Wiecie jak oglądałam to na youtubie to wiedziałam, że nigdy nie przestane ich kochać :D
Zakręć Harrym <3




Pariss : **

1 komentarz:

  1. Ten taniec Louisa ta kiedyś zrobiłam jak miałam szelki XD Tylko on to potrafi :P
    Zayn i jego oczka *-*
    Niall w XF *-*
    A co do tego jaka ma być directioner :
    - Na pewno kochać chłopaków za talent,a nie za to że np. Niall jest blondynem
    -powinniśmy ich wspierać

    OdpowiedzUsuń