sobota, 9 marca 2013

Tu Patka ♥ Hah jest sobota a mi się nudzi SZOK :) No ale postanowiłam zrobić dzisiaj mały konkurs na blogu .Więcej o konkursie będzie na końcu notki :)

Harry dodał na instagrama zdjęcie swojego tatuażu którego zrobił 21 stycznia 
dobra ten tatuaż mi się nie podoba :/




chłopcy wczoraj:D






Ja bym zeszła :)











Dzisiaj chłopaki mają wolne a więc :

  • Niall, Louis i Eleanor byli na meczu Ulster Rugby w Dublinie.
  •  Liam, Danielle, Zayn i Perrie są w hotelu w Belfaście.
  • Harry jest w rodzinnym mieście i spędza czas z mamą.




A więc tak dla przypomnienia dzisiaj mija dokładnie rok od pamiętnego czatu z chłopakami prowadzącego przez Mo Bounce (którego oczywiście oglądałam ) w którym chłopcy mówili o Polsce a Lou napisał na tt że kocha Polskę :*





Michael z 5SOS przygotowywał wczoraj Lou do koncertu:D



 i


Niall z rodzicami wczoraj :) jak słodko :*




Danielle dzisiaj w Londynie :D








Niedawno pojawił się drugi zwiastun bajki o chłopakach :)



GŁOSUJCIE !!


ok a teraz przejdźmy do tego konkursu o którym mówiłam na początku .A więc pomyślałam że zadam wam kilka pytań i osoba która pierwsza poda prawidłową odpowiedz w komentarzu dostanie dedykację w następnym poście :)Lub jeżeli chcecie podajcie pod komentarzem swojego Twittera a my w następnej notce podamy go aby was ktośwas  zaobserwował co wy na to ?

Ile lat miała  mama Harrego, gdy go urodziła ?

Która wytwórnia podpisała z nimi kontrakt


Ile Harry ma kotów


Kto wymyślił nazwę One direction


                                       Kto jest na zdjęciu ??


ok no to powodzenia kto pierwszy odpowie :D   


                                                                                       Patka :)






1 komentarz:

  1. Miała 25 lat :)
    Syco Music
    Chyba 4 :P
    Wymyślił Harry
    Harry
    Jak bym wszystko dobrze odpowiedziała to bym chciała reklame mojego bloga: http://dreams-forever-young.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń