piątek, 29 marca 2013

Hej to znowu ja Patka :* Jejj już piątek dzisiaj cały dzień z mopem latałam po domu no ale już wszystko posprzątane :D A więc jutro zakładamy kozaki czapki szaliki i idziemy z święconką do kościoła heh :)

Baranka wielkiego, zająca nieskromnego, jajek kolorowych, świąt odlotowych, dyngusa mokrego po pachy śmiesznego, rodzinnej atmosferki , szynki trzy skrzynki, mazurka pysznego i koszyczka obfitego :)

Życzy Patka i Paris :**



Niall dziś wraca do Londynu  :*

























Mmmm ♥ Greg, Bobby, Niall przed ślubem Greg'a



kilka zdjęć z imprezy weselnej :*









Nialler śpiewający całe Little Things :* Uhh mam ZGON *_*





Lou i Eleanor  są na wakacjach w Oman :) Jak ja im zazdroszczę u nich tak cieplutko a u mnie za oknem śnieg :/






Liam z fanką :)




Przyjaciółka Perrie z Hatchim :)


Perrie wczoraj :)


Tatuaż Louisa na klatce piersiowej to: "it is what it is"



W całej okazałości half sleeve Zayna :)


Ok no to zgadujcie kto jest na zdjęciu :) Tak wiem jestem mistrzem painta :*






No dawać która będzie pierwsza dostanie dedyka lub dla niej coś zareklamujemy na blogu :) 


Patka♥







13 komentarzy:

  1. Hmm tak zgaduje na drugim niall na trzecim harry na 4 znowu niall ?? A na pierwszym nw no liam ? I fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  2. No blisko blisko to jak na pierwszym Liam czy Harry ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhh nw chyba bardziej Harry nie jestem dobra w takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie jesteś dobra w tych rzeczach jako jedyna na wszystko dobrze odpowiedziałaś :D Napisz do mnie na tt
      @patka1Dlove

      Usuń
    2. Mogę na maila ?? :)

      Usuń
    3. No chciałam tylko wiedzieć jaką chcesz nagrodę dedykację w następnej notce lub coś zareklamować ?

      Usuń
  4. szlag mnie trafia widząc te wszystkie zdjęcia z fanami. Taka świadomość, że ja nigdy sobie takiego nie zrobię jest... dobijająca...
    ładnie macie tu na blogu ;)
    ___________________
    http://could-freeze-this-moment-in-a-frame.blogspot.com w wolnej chwili zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Liam
    2.Niall
    3.Harry
    4.Niall
    nwm tak mi się wydaje
    Fajna notka:D
    pozd.Wesołych świąt!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak widze zdjęcia Niall z wesela to on tak pięknie wygląda *-*
    Little Things mam z tobą zgon, tak piękne ;*
    NIe tylko u ciebie jest śnieg, u mnie też i mam go dość -.-''
    Co to zgadywania to na:
    1 nie wiem
    2 Niall- poznałam bo butach XD
    3 Harry
    4 Niall
    Zdrowych i Wesołych Świąt życze ja ;* I mokrego Śmigusa-Dyngusa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja kocham te czasy z Video Diares ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd masz tyle zdjęć ;oo

    OdpowiedzUsuń