czwartek, 28 marca 2013

No hej wszystkim dziś wita was Patka ♥ .Mmm tydzień wolnego kto się cieszy bo ja bardzoo nareszcie odpocznę od szkoły :) ale jeden minus czeka mnie generalne sprzątanie domu :///

A więc jak już wiadomo wczoraj odbył się ślub Grega wszystko byłoby super gdyby nie fanki które cały czas chodziły za Niall'em . Czekały one pod kościołem i prosiły o zdjęcia i autografy nie dziwię się Niall'owi że mógł być zły ponieważ,  jest to ważna rodzinna uroczystość i nawet w tak ważny dzień nie mogli mieć prywatności :/ Według mnie fanki strasznie przesadzają !!

Tutaj kilka zdjęć natarczywych fanów :( Ale Niall był tak dobry i dal kilka autografów :)














Dobra te laski są NIENORMALNE 0_o



Filmik z tego wydarzenia !


Maura ♥





Przypominam o akcji na w Weekend majowy nie zapomnijcie !! http://www.twitlonger.com/show/l8spf1

Louis jest obecnie z Eleanor na wakacjach :) Takim to dobrze :*





Dziś z fanami :D



Lou ostatnio na lotnisku :D OMG ten tatuaż mi się nie podoba :/



Hazza jest w Los Angeles *-*








Perrie wróciła do blondu ale ma jeszcze różowe końcówki :D






Niall dzisiaj

Haha czyli  wczorajsza impreza udana bo widać że mały kacyk :*











Liam z fanką




Przeczytajcie ważne jest organizowana akcja z sprowadzeniem 1D do Polski :)
http://www.twitlonger.com/show/n_1rjdsjc

http://www.twitlonger.com/show/n_1rjeh7q

od jednej z Was :*


Hahah mapka z  dotychczasowym rozmieszczeniem  chłopców :D




Chcecie mieć koncert 1D w Polsce ? Hah po co ja pytam pewnie że chcecie więc macie szanse żeby o niego powalczyć GŁOSUJCIE !!
http://www.eska.pl/news/koncerty_w_polsce_2013_o_ktorych_marzycie_one_direction_taylor_swift_a_moze_justin_bieber_po_raz_drugi_ranking/80315


Nowy tatuaż Zayna :*





Znalazłam trochę zdjęć z  1D Worldu :) Mogłabym tam zamieszkać :))















HAHAHA

 

Nosiłabym :**


HAhah Zayn :* A Lou jakby się z choinki urwał ::)






LOL :]





Niall daje nam błogosławieństwo :)




Hahha Niall chętnie cię zatrudnię jako sprzątaczkę do mojego domu :)

         


No to która z was chce taką sprzątaczkę ??? co myślicie o zachowaniu fanek na ślubie Grega ? 
piszcie w komentarzach  :D


                                                                               Pozdrawiam Patka ♥♥

5 komentarzy:

  1. Za taką sprzątaczkę mogę dać 2x więcej :) A co do ślubu brak mi już słów...

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahah chciałabym mieć taką sprzątaczkę*____*.Lizanie samochodu Niall'a to już przesada jak one się zachowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dziewczyny to są jakieś psycho fanki bo normalne directioners by się tak nie zachowaly. Boze... Te dziewczyny co lizały auto Nialla to chyba spadly ze schodów jak były małe o_O
    A taką sprzątaczke to ja bym chciała i to od zaraz, moge dac 2 razy wiecej żeby tylko był u mniee <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanki troche przesadziły- one też by chciały mieć tłumy nieznajomych na swoim weselu? A te dziewczyny które lizały auto, mam do nich rade- do psychiatryka.
    Jak ja Lou zazdroszczę ! Ja musze siedzieć w domu, a za oknami góry śniegu -.-
    Ide z tobą zamieszkać w 1D World XD
    Niall jako sprzątaczkę ? Dobry pomysł :P
    P.S dzięki za danie tego TL ;* Bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń