środa, 13 marca 2013

No hej kochane co tam u was słychać ? Bo u mnie to masakra już trzeci raz jestem chora w tym roku :/ ileż można być chorym ja się pytam no ale jeden plus to taki że mogę dodać coś więcej na bloga :D


Uwaga Liam planuje zrobić aska czyli będzie mu można zadać pytanie a on na nie odpowie :)
( hah już mu współczuję wyczuwam że będzie miał 584365436 pytań na sekundę )

Chłopaki byli przedwczoraj na imprezie :)

 




Jak już pewnie wiecie Louisa boli kolano po ostatnim koncercie ponieważ rzucił się na Liama ojj ty Bad Boy'u . No i oczywiście Niall  podszedł do Lou i powiedział mu że mogą zostać przyjaciółmi od kontuzjowanych kolan :) haha Horan ty dobijesz każdego :)

a tu nasz Lou z kulami





W Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds pojawią się figury woskowe One Direction :D

Daty i miejsca gdzie będzie je można podziwiać:
18.04.-11.07. -Londyn
19.07.- 11.10.-Nowy Jork24.10.-28.01.2014- Sydney


zdjęcia wykonane podczas pomiaru i z wywiadu :D








hah ten wzrok :)




aww jaki słodki :*






hah jaki nieogar :D




wywiad!!




Josh wczoraj :D















Hahha Niall Lou czyżby spina ?






hahh :D no nie mogę z tego :*


Zdjęcie: Są tutaj jakieś Larry Shippers? Jeśli tak to niech lajkują *-*
/horanowa


leżę i nie wstaje :D Orłośś: *





Zdjęcie: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, LEŻĘ I NIE WSTAJĘ XD Orłośś <3 / Adminka Werołł


dzisiaj koncert w Dublinie The 02 :D



Niall ostatnio złożył życzenia fance :D no to czekam 6 sierpnia na taki prezent :)



Uwielbiam to :D no i nasze słodziaki w 2:55 :***



No i na koniec mam do was ważne pytanie zastanawiam się czy iść do liceum czy do technikum jak wy sądzicie co bardziej się opłaca piszcie w komentarzach :) Proszę pomóżcie mi bo nie mam pojęcia co wybrać :D 





5 komentarzy:

  1. super blog ;) super informacje .. można się uśmiać w pozytywnym sensie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) Ja wybieram technikum bo moim zdaniem jest lepiej bo masz już zawód jakbyś nie chciała iść na studia, chociaż i tak możesz iść w zupełnie innym kierunku. Po drugie wydaje mi się że w technikum jest łatwiej :)Ja osobiście idę do technikum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog hahahah Orłoś tam pasujexD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super <3 I ten twój komentarz " nie ogar" na po prostu leże i wstać nie moge XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się na d tym zastanawiam, ale wydaje mi się, że technikum jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń