sobota, 30 marca 2013

No hej dzisiaj bez jakiegoś dłuższego wstępu bo nie mam zbytnio czasu :/ a więc przejdźmy do notki :)


Wszyscy  są już w Londynie ponieważ jutro odbędzie się koncert w Liverpool'u

Hazza na Lotnisku w Los Angeles :D



















Niall z Tatą i przyjaciółmi wczoraj na stadionie, nagrywał materiał do filmu 1D w 3D :)

















Haha jakbym siebie widziała na treningu :*







Zayn ostatnio dni wolne spędzał z An'tem oraz Alexandrem :D




Niall wystąpił na weselu Grega i Denise Horan :*



  








Liam okąpał  dziś  Loki'ego
Widać na nim nowy tatuaż Liama jest to pióro :)








A tutaj filmik :)

http://www.keek.com/!DSi6bab

No to na koniec coś z serii nie byłem aż tak pijany


Zayn: Nie byłem, aż tak pijany...
Louis: Spędziłeś pół godziny w wannie szukając Nemo.


Niall: Nie byłem aż tak pijany...
Harry: Stary zakosiłeś mamie obrączkę, mówiąc Frodo musimy zniszczyć ten pierścień.



Zayn: Nie byłem aż tak pijany!
Niall: Stary, kręciłeś talerzem w mikrofali i krzyczałeś "We know the DJ''



Hahah nie mogę z tego leże nie wstaję :*


hahaha, this is soooo funny :D 


                                                                                                            Pozdrawiam PATKA♥

4 komentarze:

  1. Jakzwykle mistrzowska notka :* i chciałabym śabyś w następnej. Zareklamowala ten filmik : http://m.youtube.com/watch?v=8ydiQUn87UM&feature=plcp dzięki :D to dla mnie mega ważne wchodzcie ludzie i komentujcie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka ;*
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i też życzę ci Wesołych radosnych świąt :*

      Usuń
  3. Gif mnie rozwalił. Zapraszam do siebie: http://directionoverload.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń