środa, 27 marca 2013

Hej kochane :**


Jestem chora.. znowu :(  mam pytanie do teraźniejszej klasy 3 gim. do jakich szkół się wybieracie?? :) PISZCIE W KOMENTARZACH :) Ja chyba do Liceum plastycznego... jak się dostanęę <3

Dzisiaj ślub Grega (brata Nialla ),  A tu zdjęcia :)
Niall w garniaku o.O ciacho!! :) uroczy.. *.*





piękną pogode mieli :)







Mmm... *.*



Do twarzy mu z dziećmi :)



Nie obyło się bez paparazzi i natrętnych reporterów.. :\





Jaki ksiądz ?? o.O




OMG *.*


Wczorajszy wieczór Naill spędził wraz ze swoim tatą Bobby'm w klubie:) dziś byli nawet w trendach hahahha xd mój teść *.*

http://3.bp.blogspot.com/-98iw-fnt38w/UVMC1mUg6gI/AAAAAAAATb0/9aRGAVXEF8s/s1600/BGW0ZclCQAAXD0Y.jpg


* Harry jest dalej w LA, Niall w Mullingar, Louis w Londynie gdzie prawdopodobnie jest też Zayn i Liam.

*.Dzisiaj jest 3 rocznica pierwszego przesłuchania Hazzy do X Factor.
*Gdy Niall przemawiał podczas ślubu Greg'a powiedział "Może jestem sławny i nie za często Cię widuję, ale zawsze będę twoim małym bratem" via. twitter :)

Nie obyło by się bez jedzenia . Gdzie jedzenie tam i Niall <3 a ten śmiech Lou :D





Zarry <3 vs Narry <3 według was który bromance lepszy ?? :) dla mnie Narry :*









hahah xd





Harry i moja reakcja na jego widok :)






    KOMENTUJCIE :)                     Paris <3


3 komentarze:

  1. Niall w garniturze *-* #Zgon
    Jak on pięknie wygląda, po prostu słów nie mam ;*
    Ten gif z Lou i Niall'em extra XD
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall w garniturze umieram jak cudownie wygląda*____*.Hahah masz rację "Gdzie jedzenie tam i Niall".Liceum plastyczne dobry wybór na pewno się dostaniesz<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny wiem że to jest spam, ale jest akcja z sprowadzeniem 1D do Polski. Tu macie plany : http://www.twitlonger.com/show/n_1rjdsjc i http://www.twitlonger.com/show/n_1rjeh7q
    Błagam rozgłoście to !!!

    OdpowiedzUsuń