piątek, 22 marca 2013

No hej kochane :) Czujecie to dziś piątek :* Nareszcie miałam już dość tego tygodnia ;/

Na tt odbywa się dzisiaj akcja  byliśmy przez chwile w trendach no to dawać wbijamy na 1 miejsce !!

Przypominam wam o akcji która ma się odbyć w Weekend majowy jest to naprawdę ważne przeczytajcie i udostępniajcie na swoich blogach :D http://www.twitlonger.com/show/l8spf1

Liam był wczoraj w swojej starej szkole :)










Siostra Liama dodała na tt :)



Zayn dzisiaj z Lou i 5SOS na paintball'u :)










ZAYN fajne wdzianko :* hah








1D World w Leeds jutro otwarcie :*

Ja bym chyba zwariowała w takim sklepie :*













Nosiłabym :*


ZGON *-*









Danielle  wczoraj podczas występu w Berlinie na Echo Awards :D











Niall wczoraj z fanką i Joshem



Bezpośredni odnośnik do obrazka

no dobra widać tylko ucho Josha :*
Zdjęcie: Niall z Joshem wczoraj, hahahah widać tylko jego kawałek *-* 

/horanowa

GŁOSUJCIE !!
http://www.radio90.pl/programy-radia-90/mieszanka-przebojowa-1700-2000

http://www.rmf.fm/au/?a=poplista

http://www.vanessa.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=551&Itemid=153

Kuzyn Harry'ego - Matty wybiera się na dzisiejszy koncert wraz z kolegami



 VEVO ogłosiło, że teledysk Kiss You zdobył czwarty certyfikat VEVO za przekroczenie 100mln wyświetleń na YouTube. 

Wtf ??? haha


Hahaha jestem z strefy Nialla to przeznaczenie !!!





Ty :CHŁOPCY szybko moja mam wróciła tylnymi drzwiami !!!




A wy z której strefy jesteście ? jedzie z was ktoś na koncert jak tak to gdzie ? piszcie w komentarzach  :)

                                                                                           Udanego weekendu pozdrawiam PATKA♥







6 komentarzy:

  1. Ja jestem ze strefy Harreg'o :D.Boże zwariowała bym w tym sklepie*____*Jak bym mogła to bym normalnie wszystko wykupiła:D.Super blog*.*odwiedzam go codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym ten cały sklep wykupiła *-*
    Jestem ze strefy Zayn'a <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładniutko na pograniczu Liama, Nialla i Louisa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w strefie Harreg'o i w polowie strefy Nialla:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w strefie Liama c: Ale chciałabym być w Nialla, ale co tam c: Jak pojade do chłopaka będę w Niall'a : ) heh : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem ze strefy Niallera :D

    OdpowiedzUsuń