środa, 13 marca 2013

Tak to znowu Patka ♥ hah dzisiaj szaleję z notkami no ale nudzi mi się a znalazłam jeszcze trochę ważnych informacji więc dodam :D

W internecie pojawił się cały film dokumentalny z pobytu chłopców w Ghanie :D
Film ten można kupić na iTunes, dochód ze sprzedaży przekazany jest Comic Relief: Red Nose Day 

Obejrzałam cały i się popłakałam ;(  Na prawdę zachęcam do obejrzenia bo warto !! 








 zdjęcia z  dzisiejszego koncertu w Dublinie :D







Hazza dodał na tt :D

Ubrania chłopców z gali BRIT pojawiły się na eBayu a pieniądze zostaną przekazane fundacji
Comic Relief :D

Niall zabijasz wzrokiem :**
  


Brat Nialla był wczoraj na koncercie :D



LoL zayn jaki dzióbek :*




No i tutaj nasza wieża z chłopcami moje miejsce jest tam na górze no na zdjęciu tego nie widać bo właśnie miałam wchodzić :D




Zacna fryzura Horanie :*






No Niall pokaż mięśnie :D



Jezusie mina tego  murzyna bezcenna :D HAhahaha :)












Hahah  no i wszystko jasne Lou jest za ciężki :D




Ok na dzisiaj to już wszystko Dobranoc kochane:**

                                                                                                   PATKA ♥






1 komentarz: