niedziela, 3 marca 2013

Hejka :) tu Patka ♥ strasznie przepraszamy że wczoraj nic nie dodałyśmy ale nie miałyśmy czasu ;/ Więc dziś wynagrodzę wam do dłuższą notką:*



Jak już pisałyśmy ostatnio w Teleekspresie była krótka wzmianka na temat nowego teledysku OWOA:)
tutaj macie filmik :)



Na wczorajszym koncercie w Cardiff  Liam  w Over Again nie mógł wyciągnąć. Spojrzał na Zayna i powiedział "i can't do it" i się rozpłakał.  biedactwo :/

żeby pokazać że go kochamy na Twitterze odbyła się akcja z hasłem 

Niall przewrócił się na scenie i uczył Liama walijskiego akcentu :D

Lou wyrzucił buta Nialla na widownię 

Louis zaśpiewał solo Harry'ego w 'Over Again'

Hahhaahaha :)






















Tatuaż Harry'ego w całości :)






Mrrrr:*








:D


komuś tu zimno ?






chłopcy wczoraj na koncercie nosili Maski :)
Hahah





mina Lou bezcenna :*





no a tu Zayn ujrzał mnie na widowni :D



Niall śpiewał wczoraj Michaela Buble :* Uwielbiam :)


Na koncercie wczoraj była Perrie :)








Hazza kupił to w galerii sztuki 0_o po co ci to Harry ?




inżynier dźwięku dodał na tt :)











Na stronie Vivy znalazł się artykuł w którym jest wytłumaczone co to są imaginy :)




One Direction to obecnie jeden z najpopularniejszych boysbandów. Kariera pięciu chłopaków z Wielkiej Brytanii zaczęła się od udziału w brytyjskiej wersji programu X Factor. TerazNiall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles i Louis Tomlinson ruszają w międzynarodową trasę koncertową, podczas której powstanie musical dokumentalny w 3D zatytułowany „1D3D”. Nic dziwnego, że wiele dziewcząt nie może przestać myśleć o piątce z 1D – tym bardziej że chłopaki są na prawdę bardzo przystojni.
Część fanek One Direction postanowiła swoje fantazje o ulubionym zespole i chłopaku przelać na papier. Tak powstała cała masa imaginów o 1D. Imaginy to rodzaj fan fików, czyli opowiadań pisanych przez fanów. Od lat taka twórczość nie dziwi nikogo w fantasy lub mandze. W Polsce jak grzyby po deszczu powstają blogi, na których można przeczytać opowiadania z chłopakami z One Direction w roli głównej!
„Przemierzałam szkolny korytarz, gdy nagle moim oczom ukazał się Harry. (…) Zwolniłam nieco kroku, spoglądając w jego stronę. Obdarzył mnie swoim piorunującym spojrzeniem. Lekko zadrżałam. Sama nie wiem dlaczego. Byliśmy przecież tylko znajomymi” 
Na facebooku jest oczywiście fanpage One Direction Imagines PL., który "lubi" już ponad 2,7 tysiąca osób. Niektóre strony prowadzi po kilka autorek, cześć blogów cieszy się bardzo dużą popularnością, mając po kilkuset obserwatorów.
Imaginy są zwykle zamkniętymi opowiadaniami, w których wydarza się jakaś historia. Na ogół traktują o związku z którymś z chłopaków z One Direction. Bardzo często pojawia się jednak motyw choroby lub śmierci. Niektóre imaginy o One Direction przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich. Część z nich jest bardzo wulgarna, a niektóre pełne przemocy i po prostu odrażające.
Większość historii to jednak ciepłe, czasem zabawne wpisy o tym, co by było, gdyby Niall Lub Harry mieszkał obok albo Zayn i Louis chodzili do tej samej szkoły. Niektóre autorki podejmują także temat wspólnego, dorosłego życia i codziennych kłopotów oraz zdrady. W dużej mierze imaginy to nic innego jak spisane fantazje, które wcześniej zapełniały wyłącznie głowy fanek.
Bardzo często w tekście imaginów odnaleźć można skrót: [T.I]. Oznacza to, że czytając opowiadanie, w tym miejscu możesz wstawić swoje imię. Skrót [I.T.P] dotyczy z kolei od imienia twojej przyjaciółki. Dzięki temu historia staje się bliższa osobie czytającej, a ona sama "staje się" jej bohaterką, która przeżywa miłość z którymś z chłopaków z 1D. Niektóre historie napisane są też w pierwszej lub drugiej osobie, co potęguje efekt bycia bohaterką romansu z Harrym lub Zaynem. Ten sam imagin może być pisany z kilku perspektyw, np. bohaterki i któregoś z chłopaków.
Czytacie imaginy o One Direction. Macie swoje ulubione? A może je sami piszecie?


No i oczywiście nie odbyło się bez złośliwych komentarzy na temat dziewczyn które piszą imaginy :/  Grrrr zdenerwowałam się 

hah a wy gdzie chciałybyście mieszkać piszcie w komentarzach :D ja w THE NIALL RIVER;)



później dodam więcej informacji do tego posta :)
Patka♥


6 komentarzy:

  1. Fajna notka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny Liam :( Ja bym chciała mieszkać wszędzie po trochu xD --> TruskawkaaxD

    OdpowiedzUsuń
  3. Liam :C Będe mieszkać w każdym po trochę XD @Carrots_MyLou

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że jestem tu pierwszy raz to trochę sobie popisze :D Bardzo mi się tu podoba i będę tu zaglądać :D Podoba mi się, że umieszczacie różne filmiki np. tego z teleexpresu to nie widziałam. Ale dzięki wam zobaczyłam. Podoba mi się także to, że zdjęcia sa tu umieszczane. I te podpisy hahahahahha podobają mi sie :D To chyba tyle. A odnośnie do tego gdzie chciałabym mieszkać to myślę, że co pół roku bym się przeprowadzała :D Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na nowe fakty :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bardzo się cieszę że Ci się podoba blog dziękujemy za motywujący komentarz :**

      Usuń