środa, 6 marca 2013

Hejka kochanee :**

To ja Pariss <3 W piątek dzień kobiet.. jakoś się tym dniem nie jaram jak inni :|
Mam dla was paręę informacjii :)

Przyjaciele Niallera stworzyli wielki napis 'NAPLUJ NA MNIE NIALL' ! :o



I reakcja Niall :D kocham go :**

http://25.media.tumblr.com/0c119ea00af4238712843730531713fa/tumblr_mj7weyaNuw1rmhghbo2_r1_250.gif

Zaczynam się go bać.. nasz Niallerek <3



Nasz patriota <3 Kocha swój kraj i szanuje.. :) śliczniee<3





A tu reszta zdjęć z koncertów.








hejfhuridfeui *.*




Niall na imprezie w Dublinie. 5/6.03.2013  %%%



Taki tam Zayn w Irlandii *.* Widzicie z tyłu Harrego ?? o.O



hahahahhaha/.... dijuihuiwehuew *.* jak oni się zmienili :D mmm....



Coś śmiesznego.. Niall jednak ma brata bliźniaka o.O


a co jeśli byłoby ich dwuch ?? :o dwa ciacha.. O.O



Tata Nialla dziś pod areną .. :) mój teść. <3
Zdjęcie: Tata Nialla dziś pod areną ..

hahahahha xd a tu gifyy :D



ejuiferufhurhfu *.*

Harry szuka mnie pod scenąą,, :D






hahahhahaha xd coś w stylu  Louis supermen *.*


No to na dzisiaj koniec :** Komentujcie to dla nas ważne <3  PARISS <3



1 komentarz: