piątek, 15 marca 2013

No cześć tu Patka :) Jak się ciesze że dzisiaj piątek wy też ? Szczerze nienawidzę mojej klasy no ale jedno pocieszenie że jeszcze 3 miesiące i zaczynamy nową !! ok nie będę was zanudzać przejdźmy do notki :D



A więc dzisiaj w UK odbędzie się wielki finał akcji Red Nose Day . !!
Chłopcy z powodu iż dzisiaj mają koncert nagrali wczoraj swój występ na wieczorny finał akcji :)




UWAGA !! tutaj nasz kochany Lou z czerwonymi włosami !!!! hah podoba mi się :*




Zdjęcie: chłopcy dzisiaj podczas kręcenia czegoś tam chyba występu dla Red Nose Day.
CO MYŚLICIE O CZERWONYCH WŁOSACH LOUISA!? *-*
/horanowa



Niallerek dzisiaj :*


Zayn golił producenta Bena Wniston'a :) łuhuhu coś nie zbyt ci poszło kochany :D




Liam był wczoraj ze znajomymi i Danielle w Thorpe Park :D
Były tam także kamery które nagrywały materiał do filmu :)




no i nie obyło się bez zdjęcia z fankami :D




Jeeee jaki ucieszony ! :]


Danielle :*






Hah mam podobnego banana tylko w mniejszych rozmiarach :*


Niall :D

kocham jak ma tak włosy :*




Laski patrzcie co znalazłam na Fb w "ShowBiz od kuchni" napisali :


One Direction w Polsce?! Tak to możliwe. Od kilku tygodni polskie fanki, starają się o sprowadzenie boysbandu do naszego kraju. Dzięki specjalnym staraniom o akcjach sprowadzenia 1D do Polski mówiły wszystkie polskie media, a także na Wyspach Brytyjskich oraz USA. Widać, że wiadomość musiała dojść do zespołu, ponieważ Ci dodają kolejne koncerty do swojej trasy. Ostatnio dodali koncert w Londynie, który będzie ich 10-tym koncertem w tym mieście. Z pewnego źródła nasz portal otrzymał informację, iż zespół prawdopodobnie wystąpi u nas już w maju!!! Czy polscy Directionersi będą mogli zobaczyć to świetne show, okaże się już niedługo.


OOOooooo jezusie oby to była prawda ja i tak każdego dnia wstaję z myślą że może jednak będzie ten koncert w Polsce :D


GŁOSUJCIE !!




Hah gangsta !!

Habemus Papa hah Lou za papieża co też ludzie nie wymyślą LOL :D 






Hahahaha leże i kwiczę :)))))



Ok więcej informacji dodam później do tej notki więc zaglądajcie !! :) 

Co myślicie o czerwonych włosach Louisa ? piszcie :D


                                                                                                                PATKA♥

5 komentarzy:

  1. świetny blog naprawdę każdego dnia go czytam :D Hmm Louis w czerwonych włosach kogoś mi przypomina ale nie wiem kogo :D
    OPPA HARRY STYLES rozwalił system Hhahah :*
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :3

    OdpowiedzUsuń
  3. super xxx o matko,jeżeli oni przyjadą do PL to...... OMG!!! *___________________________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahhha o boże OPPA HARRY STYLES hhhaha leżę i nie wstaję:DJej jakby 1D ogłosili koncert w Polsce*__*to:gsrwhyugbrsbgiurgiurlg:DTylko martwię się o to co by było jak bym nie mogła pojechaćO.o. Hah Lou z czerwonymi włosami:)Dla mnie zawsze będzie wyglądał pięknie^^Ja też lubię jak Niall tak ma włosy*.*On jest taki cudowny że:dhdfgfiudsgCo do blogu to wspaniały,czytam go codziennie^^Muszę się dodać do obserwujących ale cały czas mi wyskakuje spróbuj później:/Jak będzie się wam chciało informować mnie o nowych notkach to mój tt:@Nataliee6969 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń