piątek, 1 marca 2013

Hejka :)

Jak ja dawno nic nie dodawałam.. :o chora jestemm znowuu :|
W poniedziałek w rozmowach w toku będzie o ludziach którzy mają fobię na tle gołębi, jak je widzą to płaczą.. yy..?? może będzie tam Louis ?? : O

info :

Harry dziś na backstage <3




Niall zaprezentował nam zdjęcie kapciuchów, które chłopcy dostali jako prezent od kierowcy tour busa . :3 XDD .

hahahhahaha xd zacnee kapciuchy :)




Chłopcy mieli dziś sesję dla magazynu Hunger ; ) suodziakii :)



*Jutro o 20:00PL w programie Saturday Night Takeaway (nie na żywo) zobaczymy nagranie podczas którego chłopcy robią żart fanom.  chciałabym to widzieć ale pewnie pojawią się linki. jak znajde to następnym razem dodam :)

Niall wczoraj w Watford :D mm.. te kły *.*


* Dziś mówili o nas w teleexpresie kto widziałł ?? ja nie zdążyłam :(
*Chłopcy będą w Cardiff na weekend, mają tam 3 koncerty. :) a ja na nich nie będę :(


Liam wczoraj z fankami ;3 . chciałabym być jedną z nich :)



* Tyle się dzieje na koncertach chłopaków, że już nie ogarniam.. płaczę jak widzę jak Niall i Zayn wzruszali się podczas śpiewania Little Things <3


W gazecie o Harrym, jak dostał butem w krocze. To go musiało boleć o.O I tak oto ta laska, która w niego rzuciła stała się sławna xd też będzie o mnie głośno jak rzucę butem w Nialla <3



Patrzcie jak oni się zmienili : o jeejj..






Racja.. po co się unosić . olejmy hejterów :)




Płaczę.. ;( jak ja ich kocham za to co robią..



Tak tak.. bierzmy przykład z naszego idola..:D naprawdę jest normalny :o



Takie tam rodzinne zdj.. ten w środku też jest niczego sobiee.. ale nie mam na myśli tego dziadka tylko wyżej :D



Kto wyznaje Larrego ???? xd Ja nie ale w sumie dużo jest dowodów na to :)



Wiadomość dla nas od 1DHQ :o



Kiedy Nialler płakał w szpitalu w Ghanie podszedł do niego mały chłopiec i powiedział:
''Nie płacz, my nadal czujemy się dobrze''.
Niall przytulił go.

... brak mi słów. ;(

Chłopcy zdobyli nagrodę NME w kategorii "Worst Band" (najgorszy zespół), a Harry w kategorii: "Villain of the Year" (łotr roku) za co podziękował na Twitterze pisząc, że musi akceptować swoje dobre i złe strony. | PS. nagrody te nie są ważne, to rodzaj żartu. ;O a już myślałam że to na serio :)



                                       Pariss <3


3 komentarze:

  1. Kocham ten blog*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te statuetki to może i żart ale to i tak żałosneX-(
    Czekam na książke
    Jak patrzę na zdjęcia jak płaczą to i ja płaczę :'(
    Kocham ich całym sercem :D
    Najlepszy blog :D:D

    OdpowiedzUsuń