piątek, 8 marca 2013

Hejka :)

To ja Paris <3 jestem wykończona byłyśmy dziś z Patką na basenie .. ughh.. A jak wam mija dzień kobiet ?? :D mi tak sobie.. życzę wam najlepszego moje kochane Ditrectionerss :**

Sesja zdjęciowa robiona parę dni temu w Dublinie :) nic nowego,, ale przearaża mnie Zayn ale nie wiem czemu O.o



Stwierdzam iż Harry dziwnie wygląda w prostych włosach :o



A tu zdjęcia z wczorajszego koncertu :)



Wszystkie fotki wydają mi się takie same jak z poprzednich koncertów,, :D



Niall się trzyma tego mikrofonu jakby się bał że spadnie.. :D





A to z serii ,, MAMO, MÓJ IDOL JEST NORMALNY..






A tu chłopcy ze wczoraj gdzieś około południa <3

Liamm... <3 ejkhuwei *.*



Ta laska po prawej mnie przeraża,, będzie mi się śnić po nocach o.O





*.* :o



Nasz kochany Niall,, ma takie zajebiste zdjęcia i zawsze wygląda słodko :D



Tak z pewnością jest normalny *.*



Wczoraj na Vivie był pojedynek Top 10 między chłopcami a The Wanted.

Byłam oczywiście za 1D i tak jak myślałam wygralii :)

Mama Lou zaręczyła się ze swoim chłopakiem w Dublinie. <3


Takk !! <3 może Niall coś umie po Polsku :)



Jacy oni słodcyy *.* jaram się nimi :) lubicie?? ja kochamm. <3



Okazało się, że ta płyta ''Heartbreaker'' to jedna wielka ściema. !!

A ja się tak jarałam..... :\

jak wiecie podobno Eleanor to nie prawdziwe imię dziewczyny Louisa. Ja jednak poszperałam na tumblrze i zobaczyłam pewne wpisy portugalskiej Directioner. Otóż ona twierdzi, że Eleanor/Christina są aktorkami i jest ich dwie. Są wynajęte przez Modest! w celu 'ukrycia' Larrego. jedna wielka ściema..

Mmm.. ja w to nie wierze El i Lou wyglądają na szcześliwych.. chyba że jest dobrą aktorkąą.. nie przeszkadzało by mi to jakby się okazało żę Larry istnieje <3 jestem w 100 % Directioner!!






zaakceptowałabym ich,, *.*





Kocham to zdjęcie *.* a jeszcze gdy ich nie znałam twierdziłąm że nie ma ideałów..



hahhaha xd Niall, ja miałam taki zaciesz dzisiaj na basenie :o



Nie lubie jak ktoś pali ale mu to cholernie pasuje :o mm.. *.*


Róża dla was od Harrego na dzień kobiet :**



Takie tańce chłopaków.. który wam się najbardziej podoba?? mi ostatni <3







Niall <3 jak słodkoo *.*



hahahhahah xd leże i nie wstaje :o


Życzymy z Patką wam jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!<3  PARIS :**



3 komentarze:

  1. Ja wierzę w Larry'ego odkąd ich poznałam. Jak jeszcze myliłam Liama z Lou, to wiedziałam że coś jest między Harry'm a Louis'em. Zostałam Lary Shilper przed Directioner i uważam że Lou i Hazz są razem tylko Modest! karze im to ukrywać. Znajdziesz o tym naprawdę dużo rzeczy. Ja, po przeczytaniu jakiejś informacji o Larry'm wierzę w nich jezcze bardziej. Oczywiście nie hejtuję El, bo jej pracą jest udawanie (moim zdaniem) dziewczyny Louis'a.Jakby się okazało jednak że El i Lou są razem to cieszyłabym się ich szczęściem. To tyle mojej strony. Jeśli chcesz to dam Ci linka do bloga na którym znajdziesz ponad 100. dowodów/momentów Larry'ego, niektóre mogą się powtarzać ale i tak jest ich 100. Jak chcesz to napisz do mnie na tt, to Ci podam. <3
    @Love_Larry4ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Larry Shipper , przepraszam za jakiekolwiek błędy, ale się śpieszyłam. :3

      Usuń
  2. Ja wierzę w Larry'ego odkąd ich poznałam. Jak jeszcze myliłam Liama z Lou, to wiedziałam że coś jest między Harry'm a Louis'em. Zostałam Lary Shilper przed Directioner i uważam że Lou i Hazz są razem tylko Modest! karze im to ukrywać. Znajdziesz o tym naprawdę dużo rzeczy. Ja, po przeczytaniu jakiejś informacji o Larry'm wierzę w nich jezcze bardziej. Oczywiście nie hejtuję El, bo jej pracą jest udawanie (moim zdaniem) dziewczyny Louis'a.Jakby się okazało jednak że El i Lou są razem to cieszyłabym się ich szczęściem. To tyle mojej strony. Jeśli chcesz to dam Ci linka do bloga na którym znajdziesz ponad 100. dowodów/momentów Larry'ego, niektóre mogą się powtarzać ale i tak jest ich 100. Jak chcesz to napisz do mnie na tt, to Ci podam. <3
    @Love_Larry4ever

    OdpowiedzUsuń