sobota, 16 marca 2013

Siemano :**

Hejka kochani :** to ja Paris <3 Wreszcie sobotaa!!!! *.* kto widział występ 1D na RND ?? *.*

Widzieliście może nowy filmik z Ghany ?? *.* no i znowu płaczę no ;(


















Mam dla was zdjęcia z Red Nose Day :





Nasz szłodka ruda marcheweczka *.*






*Chłopcy mają dzisiaj dwa koncerty w Manchesterze, a od jutro koncerty w Liverpoolu.

Harry ma nowy tatuaż :( znowuu.. nie widać dokładnie co to no ale uważam że powinien przystopować.. :\



A to z twittera NiallerKA :**



Tam gdzie jedzenie tam i Niall :)



Mazzi i Andy wczoraj na koncercie chłopaków :)



Z wczorajszego koncertu :)









Wczorajsze z fanami :)







Harry masz dużą głowę :o hahh.. <3



Z fanami po koncercie :) ale w ... barze :)


El :)



%%%


hahahah xd to jest najlepszee.. jaki ty dajesz przykłąd Lou ??



Perrie wczoraj na lotnisku w USA :) jaka ona słodka w tych włosach *.*





*Całe One Direction pojawi się na ślubie mamy Lou oraz na ślubie brata Niall'a - Greg'a :)

ciekawe z kim Harry i Niall wybiorą się tam .. jestem chętna :o

Gdyby przejeżdżali rano takim busem obok mojego domu biegłabym za nim nawet w szlafroku i kaciach *.*



Nasz Hazza :) jaki zaciesz :D

image

Koncert który odbył się 12.3.2013 . widzieliście tą wierzęę?? hahahah xd


Jak ja go kochamm *.* gify z Niallem :**



ojjj jak słodko *.*









z serii :Tak mój idol jest normalny.. :)
image

image

image


Ten wzrok :o zgon po raz 273840572564 :o




ZIAM *.* jak słodko :)



hahahah :D



A na koniec coś co rozjebało system.. LOU <3 hahahah :D



KOMENTUJCIE :)    Pariss <3




1 komentarz:

  1. To zdjęcie z Niall'em nkhfynkutmjnfstfinmjifcu *-*

    OdpowiedzUsuń