sobota, 4 maja 2013

No hej : *

ŚWIĘTOO!!!!! dodajemy dziś naszą 100 notkęę :o jeee!!!! nie wiedziałam, że aż do tylu przetrwamy :) dziękuję wam za to, że czytacie nasze głupotyy :*** Dziśś sobota!! *.* jak wam mija dzień?? troszkę rano padało ale teraz się rozpogodziło .. :) nie wiem jak u was ale u nas świeci słońce.. można się opalać w cieniu :D

No to przejdźmy do notkii :)

Dzisiaj koncert w Oberhausen w Niemczech. :o tak niedaleko Polski ;( ale i tak nie przyjadą... załąmka.. jedzie ktoś może?? ja się zmieszczę do każdej wielkości walizki ... :)

Wczoraj jak już wam poprzednio pisałam odbył się koncert i wszyscy mieli mieć coś pomarańczowego *.*
oczywiście zobaczymy ten koncert oglądając film już 30 sierpnia <3
fani:




z IG Nialla :** więźniarski stroje :o



No to zdjęcia z koncertu :)











Z więzienia uciekli :D



hahahah. xd pomarańczowa ośmiornica :O bynajmniej ja tak to widzę :) a nie to jednak słoń o.O



mm... *.*



ładne wodoki :)









Wczoraj popołudniu <3

Zayn znowu na rowerqq :*














mniamm :*



gdyby nie tatuaż nie poznałabym :)











Mam chyba ze 100 zdjęć ale chyba znudziłąbym was nimi :)



Z IG Hazzy :)





no i odbywa się akcja i jesteśmy w trendsach :** #1948294357384919814DaysToGoTMHTourInPoland fajnie :) tylko szkoda że staramy się a to i tak nic nie daje :(

Jejj :( płaczęę.



Napiszę wam ciekawą rozmowę z #6obcy jeśli to ty to.. sory :**

Ty: Nandos :)
Obcy: co???
Ty: Nie jesteś directioner? :(
Obcy : Jestem! <3
Ty: siostra:** TT??
Obcy: XX??
Ty: he??
Obcy: co to TT??
Ty: Twitter.

JEBŁAM :O nie wierze...

Na Eska tv mówili że SONY MUSIC POLSKA DOCENILI STARANIA POLSKICH FANÓW 1D I ZROBIĄ WSZYSTKO BY KONCERT ODBYŁ SIE W POLSCE I DODALI TEŻ ZE AGENCJE PRZEPROWADZAJĄ PIERWSZE ROZMOWY Z MENADŻEREM 1D NA TEMAT KONCERTU W POLSCE  via FB (Mam fazę na Hazzę *.*) jejj.. nie wiem czy to prawda :) ale się już jaram..:)

dziś bez gifów :**
Pozdrawiam kotki <3
Pariss :)





2 komentarze:

  1. Nie tylko u ciebie jest pochmurno, u mnie też.
    Ten wczorajszy koncert był mega. Tylko oni wyglądali jakby się z więzienia urwali XD
    Zayn i znów rower *-* Połączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  2. TWÓJ BLOG ZOSTAŁ NOMINOWANY DO LIEBSTER AWARD!!
    więcej informacji na moim blogu: before-you-go-away.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń