czwartek, 9 maja 2013

Hej kochane :***

Jak tam?? Ja  mam wolną chate i wagaruje :) całaa dla mnie *.* Przepraszam was że tak was zaniedbałam ale projekt, sprawdziany i kartkówki i kara na kompa,, ale teraz to nadrobie bo wolna chata :)

Notka :)

Louis, Zayn i Niall wczoraj :)















Lou i deskorolna *.* to tak jak Zayn i rower *.*



Niall *.* jakie ciachooo :o





No to uśmiech :) kręcimy film "This is us" co chciałabyś powiedzieć ?? :)



Z TT Nialla :D oto i ich kierowca *.* też chcę :o mogę tam sprzątać ale chce z nimi jeździć!!!!


Wtorek: Liam i Andy :)



hahahha xd jebłąm :o



GIFY :)
kocham Larrego :**





mmm... też chce żeby mnie wodą oblali.. :d o niczym innym nie marze :)



Hahahahah xd padłąm :D jakie słodziutkie dzieciusie *.*











Dziś razem z Patką bedziemy zmieniać wygląd bloga  :)) jejj.. Pozdrawiam :** Paris <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz