niedziela, 26 maja 2013

hej :**

Co tam u was?? ja jutro do szkoły nie idę i nie będę kartkówki z fizy pisać.. taaakk :** ale trzymajcie za mnie kciuki na zawodach plażowych :D ...


Możecie się śmiać ale tak wczoraj wyglądałąm przez cały dzień.. a za kim wy byliście?? nawet zakład wygrałam bo obstawiałam 2:1 :) #brzydkaJA



Tak dawno nie byłam na komie że nawet nie wiem co nasi chłopacy robili...xdd

**no to notka :)

*.Liam zrobił w nocy follow spree i follownął konto o nazwie ' Julia Ogórek ' hahah xd też tak chcę.. będę po nocach spamować :)

Wczorajszy koncert :)















* podczas koncertu robiono chłopakom zdjęcia :o hahaha.. bawi mnie ten fotograf :o i sie łacha no nie wierze..



a tak wyglądał stadion przy piosence Little Things :**



z fanami :)



** wczoraj :D

Hazza :)





Niall rozdający autografy *.*





ten full cap :o



Harry przed wczoraj z tatą :o pierwszy raz widzę od niego tatę no ale cóż :o



Harry dodał to zdjęcie na Instagrama z podpisem "Fajne nazwisko tato. Cały ten czas byłem w błędzie. Jestem Harry Sytles" hahhahahahahahahhahahahahahahahahahah :)


*Biografia Harry'ego po polsku będzie do kupienia w empiku od 5 czerwca



wiecie co o tym myśle???? do bani.. bo 1D tworzy 5 osób a nie jedna .. dlaczego od razu wszystkich nie mogą dać?? bo co?? Harry nie tworzy całego 1D ,, Ale sie zdenerwowałam.. walczę o równouprawnienia :D

Eleanor wczoraj w Madrycie ze swoim przyjacielem, Max'em ..



nie będę się rozpisywać co o niej myślę... bo nie lubię jej ale nie shejtuje.. nie rozumiem po co są strony tworzone o niej?? :o przeczytajcie to :) http://antyeleanor.blogspot.com/  !!!!!

Pozdrawiam PARIS <3

2 komentarze:

  1. fajna książka tam z tyłu :)
    kocham czytać tego bloga, przeczytałam wszystkie wasze notki, a jak przychodzę ze szkoły, to od razu wchodzę na tą stronę zobaczyć, czy dodałyście jakąś nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka. Bede często wpadac :)

    OdpowiedzUsuń